Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.

 

Zapraszamy do skorzystania z Wyszukiwarki szkoleń oraz do zapoznania się z listą nadchodzących warsztatów.

Jeśli na liście nie ma interesującego Cię tematu - powiedz nam o tym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 22 648 44 92.

nowe 2Cykl zajęć dedykowany osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie prowadzenia badań oraz wdrażania ich wyników po stronie Zamawiających.

nowe 2Cykl zajęć dedykowany osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie badań i analiz realizowanych w przestrzeni cyfrowej.

 toolkitAgata Nowotny i Magda Kochanowska: Coraz częściej myślenie wizualne pojawia się w procesach badawczych jako element wspierający komunikowanie skomplikowanych treści.

nowe 2dr Agnieszka Szóstek: Wraz z rozwojem zainteresowania tematyką Design Thinking i Service Design różne firmy coraz częściej proszą o  propozycje badań, które mogą pomóc im w projektowaniu usług i doświadczeń. 

 toolkit Jacek Gałązka: Dlaczego profesjonalny prowadzący galę Miss Universe 2015 pomylił się i ogłosił zwycięstwo niewłaściwej dziewczyny? Wie to każdy, kto widział kartkę, z której Steve Harvey odczytywał wyniki wyborów miss. Projektant tego prostego układu typograficznego nie dał mu żadnych szans. Prowadzący musiał się pomylić. Chcecie się dowiedzieć dlaczego?

 toolkit

Agata Grabowska: Dane, które dostarczamy naszym klientom, muszą spełniać cztery kryteria: trafności, rzetelności, czytelności i użyteczności. Piąty warunek to konieczność zaangażowania odbiorcy, sprawienia, że zostaną docenione w organizacji, zapamiętane i wykorzystane. Przedmiotem szkolenia jest właśnie piąta ćwiartka: sztuka angażowania odbiorców poprzez różne nietypowe formy.

nowe 2
 1. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Tomek Jędrkiewicz i Katarzyna Lusińska: Szkolenie jest zbiorem praktycznych porad dotyczących różnych etapów i elementów procesu projektowania badań jakościowych, z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku badań. 

nowe 2

 

2. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Arkadiusz Wódkowski: Szkolenie ma charakter praktyczny. Uczestnicy będą ćwiczyć rolę zarówno moderatora, jak i obserwatora dyskusji zogniskowanych. 

nowe 2
3. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe" 

 Agata Wiszniewska: Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez techniki, które sprawiają, że wywiad staje się ciekawy, emocje czytelne, a sprawozdania z reakcji zmysłów prowadzą do jasnych konkluzji. 

 toolkit4. Szkolenie z cyklu "Badania jakościowe"

Stanisław Mencwel: Przedstawienie zasad analizy danych jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem paradygmatu „analizy grupowej”. 

 masterclassAgata Grabowska: Znaczna część decyzji, które podejmujemy w zarządzaniu biznesem, oparta jest o dane deklaratywne, które są, mniej lub bardziej, trafnym odzwierciedleniem opinii konsumentów. I chociaż zrozumienie tego, jak klienci postrzegają naszą markę, usługę czy produkt, jest istotne na przykład przy planowaniu komunikacji, to między opiniami i postawami a realnymi zachowaniami występuje często spory rozdźwięk.

nowe 2Agnieszka Łebkowska: Jak zaprojektować dobre badanie, które daje wiedzę? Tematem szkolenia jest sztuka prostego projektowania procesu badawczego w taki sposób, aby jego wyniki wspierały procesy biznesowe, by jednocześnie ustrzec się manipulacji i odróżnić dobrze zaprojektowane badanie od skomplikowanych materiałów pseudo-informacyjnych, które wnoszą nie tyle wiedzę, co dezinformację.

 nl