To wszystko powoduje, że rośnie rola właściwego podejścia do pomiaru efektywności działań marketingowych. Decyzje marketingowe w coraz mniejszym stopniu bazują na intuicji, zamiast tego stają się „data driven”. O tym właśnie chcemy opowiedzieć na szkoleniu – jak podchodzić do pomiaru efektywności działań marketingowych i określania zwrotu z inwestycji.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników różnych branż – z wyłączeniem branż, które prowadzą działania marketingowe wyłącznie w kanale online („czysty” e-commerce).
Narzędzia: Tracking, brand equity, social listening, cross-media, Testy A/B, testy pre i post test, marketing mix modeling.
Szkolenie dostępne także w formule dedykowanej Twojemu zespołowi - zapytaj o termin: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Do każdego etapu uczestnicy poznają odpowiednie techniki i je ćwiczą w sumie 36 technik/narzędzi do wykorzystania w prowadzeniu warsztatów/brainstormingów zebranych w PowerBooku, który każdy uczestnik dostaje do wykorzystania i własnej modyfikacji. Każde narzędzie ma podwójny opis: notatki dla trenera (czyli instrukcje, cel ćwiczenia, potrzebny czas, materiały do druku etc) i część widoczną dla przyszłych uczestników (to, co widzą na slajdzie: co mają zrobić, jak).
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Rozwiń swoje kompetencje miękkie, inteligencję emocjonalną oraz umiejętność skutecznego działania bez schematu podczas interaktywnych warsztatów improwizacji stosowanej z I’MPRO IMPRO.
„Miałem przyjemność uczestniczyć w warsztatach impro online. Profesjonalizm i duże zaangażowanie prowadzącego udzieliło się wszystkim uczestnikom zajęć. Dużą zaletą zajęć było to, że wszelkie wnioski z ćwiczeń Bart przekładał na praktykę biznesową. Polecam współpracę z I’MPRO IMPRO.”
Michał Próchnicki,
Head of Paid Social, e-obowie.pl SA
„Miałam okazję dwukrotnie uczestniczyć w warsztatach improwizacji stosowanej prowadzonych przez Barta w Google (offline i online). Muszę powiedzieć, że za każdym razem byłam pod wrażeniem sposobu, w jaki Bart otwiera ludzi podczas tych sesji. Zdecydowanie polecam I’MPRO IMPRO i ten warsztat każdej firmie, która chce stworzyć otwarty i kreatywny zespół, który myśli nieszablonowo!”
Magdalena Bornos-Paciorek,
Industry Manager, Google Polska
„Jeżeli macie jakikolwiek kontakt z ludźmi (zespołem projektowym, klientem, swoim zespołem), polecam ten warsztat z całego serca. Atmosfera jest świetna, prowadzący wie co robi i jest w tym bardzo ludzki. Jest sporo wiedzy pobieranej z prawdziwych doświadczeń. Cała zaleta tego warsztatu jest taka, że czujesz na własnej skórze jak działają przeróżne schematy komunikacji oraz myślenia, a nie czytasz o tym w artykule. Jako projektanta i szefa zespołu, było to dla mnie bardzo rozwijające przeżycie.”
Paweł Hawrylak,
Head of Design, Monterail
termin:
godz. 9.00-11.00, poniedziałki i czwartki,
18, 21, 25 i 28 stycznia 2021 r.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do badaczy rynku, zarówno pracujących po stronie agencji badawczych jak i pracowników działów badań, odpowiedzialnych za nadzór nad badaniami bądź wykonujących samodzielne projekty badawcze. Treści przekazywane na szkoleniu będą użyteczne zarówno dla badaczy jakościowych jak i ilościowych – z zastrzeżeniem, że szkolenie nie obejmuje zastosowania AI w ilościowej analizie danych.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
„Moderowanie, co w tym trudnego? Każdy przecież potrafi zadawać pytania”. Jeśli słyszeliście kiedyś taką wypowiedź i zastanawialiście się, czy jest w tym jakaś mądrość, czy jest to strasznie powierzchowna głupota/ prawda, to nasze szkolenie jest dla Was 😊
Naszym zdaniem moderowanie to nie zadawanie pytań, a raczej umiejętność prowadzenia rozmowy - często na temat, na który ludzie wcale nie mają ochoty rozmawiać. Przy użyciu technik, których w przeciętnej rozmowie ludzie nie używają. Rozmowy, która powinna być lekką konwersacją, która nie męczy ani osoby prowadzącej, ani respondentów, ani obserwatorów - klientów. A co najważniejsze - rozmowa ta powinna prowadzić do odpowiedzi na bardzo konkretne pytania badawcze i biznesowe.
Praktycznie każdy może zostać moderatorem-rzemieślnikiem. Oczywiście wymaga to szkolenia w używaniu konkretnych technik i sposobów stymulowania aktywności respondentów. Oraz pokornego przyjmowania feedbacku od obserwatorów… ale da się to wyćwiczyć. Niewielu jednak potrafi nauczyć się moderować z lekkością, dzięki której osiąganie celów badawczych wygląda jak dobra rozrywka i przyjemnie spędzony czas. Tu zaczyna się sztuka.Przed moderatorem stoi wiele zadań, często ze sobą pozornie sprzecznych. Bo jak doprowadzić do odpowiedzi na pytania badawcze i biznesowe, ale nie zanudzić i nie zamęczyć ludzi? Dowiedzieć się wszystkiego, nawet tego czego ludzie nie są świadomi, i nie zadręczyć ich przesłuchiwaniem? Prowadzić rozmowę zgodnie z ustalonym scenariuszem, ale jednocześnie swobodnie podążać za tokiem wypowiedzi respondentów? Prowadzić dynamiczną dyskusję grupową, ale uwzględnić perspektywę pojedynczego uczestnika? Być zaangażowanym i motywować ludzi do dzielenia się swoimi odczuciami i opiniami, a jednocześnie nie ujawniać swoich przekonań i odczuć? Jak sprawić, żeby obcy sobie ludzie otworzyli się przed sobą i dzielili się prawdą o sobie? I w końcu: jak słyszeć jedno, z obserwacji i czytania między wierszami wyczytać kolejne, a potem wszystko przeanalizować i podsumować w formie wniosków i rekomendacji?
„Fajnie, dowiedziałam się tego, czego potrzebowałam i się nie nudziłem”, „lubię słuchać i patrzeć jak moderujesz”, „Jak to robisz, że ludzie mówią Ci takie rzeczy 😊”, „Nie spodziewałem się, że się tyle od nich dowiemy” … Jeśli do tej pory nie słyszeliście od obserwatorów Waszego moderowania takich feedbacków, a chcielibyście, to koniecznie się zapiszcie na nasze szkolenie. Zapraszamy!
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Rola badacza po stronie klienta różni się od roli badaczy „agencyjnych”. Poza znajomością metodologii, statystyki, narzędzi analitycznych oraz wiedzy dziedzinowej („o moim biznesie”) wymaga także dodatkowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają:
Do osób pracujących po stronie firm zamawiających badania, które chcą rozwijać podejście data driven decisions.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Powszechność mediów społecznościowych, spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia. Z drugiej strony mamy coraz więcej aplikacji, które pomagają zbierać i kategoryzować duże zasoby treści, ale monitoring internetu to co najwyżej początek netnograficznej drogi, którą przejdziemy razem podczas szkolenia.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Zapraszamy:
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Teoria Mental Availability najlepiej sprawdza się na rynku marek FMCG, dlatego szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Analiza danych ilościowych to klucz do wielu drzwi.
Pozwala ograniczyć ryzyko decyzji. Przyjrzeć się trendom wynikającym z danych. Zobaczyć niebezpieczeństwo zanim nas zaskoczy i dostrzegać „okna możliwości”.
Jeśli chcesz umieć przełożyć wiedzę ze statystyki na konkretne przykłady biznesowe, nauczyć się podstaw pracy badawczej z danymi oraz interpretacji głównych, najpowszechniejszych wskaźników – to szkolenie jest dla Ciebie.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz
Transformacja biznesu na zrównoważony rozwój staje się faktem, a firmy w Polsce czeka w najbliższym czasie rewolucyjna zmiana, która skutkować będzie zmianami w kompleksowym myśleniu o biznesie oraz potrzebach konsumentów. Modele biznesowe będą się zmieniać na takie, które zaczną odpowiadać na potrzeby społeczne i środowiskowe, przez co będą w stanie odpowiadać coraz bardziej świadomym potrzebom konsumentów oraz coraz bardziej „zielonym” oczekiwaniom inwestorów. Jednocześnie zaczną spełniać standardy jakie wprowadzają regulacje w obszarze zrównoważonego rozwoju, które dynamicznie wprowadza UE. Podczas szkolenia przekażę praktyczną wiedzę o tym, czym tak naprawdę jest „rewolucja ESG”, w jaki sposób branża badawcza może wspomóc swoich klientów w sprostaniu licznym wyzwaniom, a jednocześnie zmieniać siebie w „zielonym” kierunku i projektować oferty usług w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz