Newsletter PTBRiO nr 99

Komunikat z zebrania Zarządu PTBRiO
w dniu 10 lutego 2014 r.
Janusz Sielicki, Zarząd PTBRiO

1. Rada Programowa konferencji Cyberresearch4.0 ustaliła program konferencji. Wśród prelegentów pojawiły się duże marki a większą ich cześć stanowią badacze pracujący po stronie klienckiej. Trwa ustalanie listy zaproszonych gości.

2. Omówiono stan przygotowań do konferencji Brand(s) New Order. Zatwierdzono program oraz rozpoczęły się pierwsze działania komunikacyjne. Gościem specjalnym konferencji będzie Wolfgang Eigner.

3. Zarząd zapoznał się z przygotowaniami do XV Kongresu Badaczy. Do Rady Programowej ze strony OFBORu dołączyli Łukasz Mazurkiewicz oraz Elżbieta Grajewska. Trwają prace nad programem.

4. Zarząd zdecydował o zmianie formuły tegorocznej edycji zbadaj.to. Zrezygnowano z przeprowadzenia konkursu studenckiego. Prowadzone będą działania podtrzymujące brand oraz przygotowania do kolejnej edycji.

5. Omówiono zbliżającą się prezentację wyników badania Wizerunku Branży Badawczej. Zarząd zapoznał się z prezentacją wyników. Kolejna edycja projektu będzie wymagała odświeżenia narzędzia, szczególnie biorąc pod uwagę znaczną dywersyfikację rynku badawczego.

6. Zarząd omówił stan prac nad projektem na temat sondaży realizowanym wspólnie z OFBOR-em. Mateusz krótko streścił działania w obszarze projektu sondaży. Aktualnie trwają pracę nad stroną internetową, na której umieszczone będą nagrania z ekspertami dotyczące konkretnych zakresów. Projekt będzie sfinalizowany przed wyborami europejskimi.

7. Przedyskutowano zasady kontynuacji projektu Dni Badacza na dużych uczelniach w Polsce. Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu zaproponował PTBRiO uczestnictwo w organizowanym tam wydarzeniu. Zarząd postanowił zaakceptować tę propozycję.

8. Przyznano patronat PTBRiO książce Katarzyny Stasiuk i Dominiki Maison "Psychologia konsumenta".

9. Zarząd powołał zespół, który zajmie się wyborem narzędzia do realizacji badań własnych PTBRiO, na przykład na zakończenie konferencji czy badań wizerunku branży i badaczy. W skład zespołu weszli Wojtek Ciemniewski oraz Piotrek Chojnowski.

10. Zarząd powierzył Januszowi Sielickiemu opracowanie propozycji systemu premiowania pracy społecznej członków na rzecz Towarzystwa.

11. Postanowiono uruchomić reklamę newslettera PTBRiO na stronie Towarzystwa.

12. Do grona członków PTBRiO zostali przyjęci Michał Lutostański i Mariusz Mroczek.