Newsletter PTBRiO nr 75

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli:

Michał Lutostański
W branży od ponad 5 lat. Pracuje w firmie TNS Polska. Zajmuje się ilościowymi badaniami konsumenckimi oraz implementacją zasad gamification w badaniach onlinowych w ramach zespołu Digital Intelligence Team. Skończył właśnie pisać rozprawę doktorską na SWPSie, gdzie przez 3 lata prowadził zajęcia. Autor wielu publikacji, m.in. w Opiniach i Diagnozach Fundacji CBOS, Kulturze Popularnej, Kulturze i Edukacji, e-Profit, Brief.pl, Media Marketing Polska Magazyn Online, Online Marketing Polska etc. oraz wystąpień konferencyjnych m.in. na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, Ringu Gospodarczym Newsweeka i Forbesa, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, UKSW, SWPS etc. Zdobywca I miejsca w Konkursie o Nagrodę Publiczności na Najlepsze Wystąpienie podczas XIV Kongresu Badaczy Rynku i Opinii 2013 r. Naukowo zajmuje się młodzieżą, muzyką i subkulturami. Prywatnie miłośnik podróży z Lonely Planet w kieszeni, festiwali filmowych, Charlesa Bukowskiego i czerwonego wina.

Marcin Mroczek
Country Manager w Norstat Polska