Newsletter PTBRiO nr 75

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli:

Maksymilian Miros
Z branżą związany od 2008 roku. Pracuje w Centrum Analiz Branżowych, gdzie zajmuje się badaniami rynku budowlanego. Specjalizuje się w badaniach sektorowych oraz pomiarze jakości obsługi klienta biznesowego.






Hanna Strzałkowska
Od 2014 roku pracuje w Nielsen Innovation Practice, gdzie zajmuje się doradztwem przy wprowadzaniu nowych produktów w branży FMCG. Wcześniej przez 3 lata była badaczką w Research.NK (Dział Badań spółki Nasza Klasa), gdzie specjalizowała się w badaniach online. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Podczas studiów współpracowała z UJ i SGH przy uniwersyteckich projektach badawczych oraz pracowała w projektach unijnych, wspomagając badawczo instytucje publiczne i organizacje pozarządowe. Występowała zarówno na konferencjach branżowych (XII i XIV Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Cyberresearch 3.0, Forum IAB 2013) jak i naukowych (XIV Zjazd Socjologiczny w Krakowie).

Bartosz Szaruga
W branży badawczej od 2011 roku, od początku pod banderą TNS - najpierw w TNS Pentor, a od 2012 roku w TNS Polska. Od początku zajmuje się ilościowymi badaniami konsumenckimi. Najbardziej lubi ścieżkę NPD oraz badania wolumetryczne, a także badania typu U&A oraz testy konceptów i produktów.