Marketing Pokoleń
Pokolenie - ulubione słowo dziennikarzy i publicystów. Pojęcie wchodzące w dźwięczne związki frazeologiczne - pokolenie Ikea, JP2, nic itp. - ale czy w czasach ponowoczesnej płynności i wydłużonej młodości ma ono jakieś zastosowanie w marketingu? Kontynuując dobrze ocenioną przez Państwa sesję na ostatnim kongresie, chcielibyśmy już w kwietniu zaprosić na dedykowane pokoleniom wydarzenie. Przyjrzymy się na nim nie tylko doświadczeniom, dążeniom i wspomnieniom baby boomersów, iksów, igreków i zetów, ale też markom, które targetują swoje produkty do konkretnych grup. Zaprezentujemy również obraz własny branży badawczej. Dwadzieścia lat po otwarciu pierwszego odcinka metra i wydaniu pierwszej płyty hip-hopowej w Polsce serdecznie zapraszamy do wspólnego przyjrzenia się marketingowemu potencjałowi drzemiącemu w pojęciu "pokolenie". "
| |