Newsletter PTBRiO nr 99

Komunikat z zebrania Zarządu PTBRiO w dniu 13 lutego 2015 r.

1. Deklaracje członkowskie. Do grona członków PTBRiO przyjęto: Iwonę Tuźnik, Bognę Kietlińską, Annę Sulińską, Adriana Maciasa i Oskara Żyndula.

2. Patronat nad projektami "25 lat nowoczesnego brandingu" oraz "Forum brandingu 2015. Dzień marki w Polsce". prowadzonymi przez ThinkTank Współpraca z ThinkThank z ramienia PTBRiO zajmie się Adam Polasz. Pozostali członkowie Zarządu będą brali udział w spotkaniach w miarę możliwości.

3. Patronat nad projektem Badanie Studentów prowadzonym przez ConQuest Counsulting. Zdecydowano o objęciu projektu patronatem. Z ramienia Zarządu współpracę będzie koordynował Adam Polasz, który stanie na straży warsztatowej poprawności projektu.

4. Letnie Seminarium Badawcze. Zapoznano się ze stanem przygotowań oraz zaproponowano kilka nowych osób, które mogłyby być trenerami podczas wydarzenia. Zespół projektowy będzie kontaktował się z zaproponowanymi osobami.

5. Marketing pokoleń - stan przygotowań Zapoznano się ze stanem prac nad wydarzeniem i postanowiono o zakomunikowaniu go za pośrednictwem Newslettera towarzystwa.

6. CyberRE - stan przygotowań Zapoznano się ze stanem przygotowań do wydarzenia. Uwagę zwraca zgłoszona liczba uczestników, wyższa niż w poprzednich latach.

7. Badanie przedsiębiorców prowadzone w ramach współpracy z PARP. Zarząd zapoznał się ze stanem projektu. Z ramienia Zarządu projekt koordynuje Michał Kociankowski.

8. Wolne wnioski Adam Polasz zwrócił uwagę na zainteresowanie spektaklem "Tajemniczy klient" i spotkaniem, które się po nim odbyło. Podkreślił pozytywny wydźwięk takich spotkań i konieczność informowania i przyłączania się do kulturalnych i społecznych wydarzeń, nawet dość luźno powiązanych z badaniami rynkowymi.

Michał Kociankowski