Newsletter PTBRiO nr 75

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli:

Iwona Tuźnik
Badacz rynku z czteroletnim doświadczeniem zdobytym na stanowiskach badacza, koordynatora działu kontroli badań oraz ankietera. Od podstaw zna więc specyfikę prowadzenia badań rynku i opinii. Od sierpnia 2012 roku czołowy analityk w Brand Fibres - autorskiej platformie badań on-line i off-line VML Poland. Odpowiada za organizację i realizację badań ilościowych i jakościowych oraz Social Customer Relationship Management dla jednego z kluczowych klientów. Aktualnie pracuje również nad implementacją badania Brand Asset Valuator do specyfiki badania on-line skupiającego się na monitorowaniu i analizie internetu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na Wydziale Filozofii i Socjologii, studiowała Filozofię nauki i obroniła pracę magisterską z zakresu filozoficznych podstaw metodologii badań. Na Akademii Pedagogiki Specjalnej studiowała psychologię, specjalizując się w statystyce i metodologii badań społecznych. Obecnie wciąż poszerza wiedzę studiując Strategię Reklamy i Public Relations na Warszawskiej Szkole Reklamy. Prywatnie pasjonatka profilowania psychologicznego, kryminologii i psychologii sądowej. Uzyskała certyfikat Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w zakresie profilowania psychologicznego nieznanych sprawców przestępstw

Bogna Kietlińska









Anna Sulińska









Adrian Macias









Oskar Żyndul