Historie Opowiadane Obrazem
O tym, że jeden obraz znaczy więcej niż tysiąc słów, powiedziano już bardzo wiele. Wzrok, to najchłonniejszy ze wszystkich naszych zmysłów, a przetwarzanie obrazów jest silniej, niż w przypadku innych bodźców, powiązane z emocjami.
Dziś, nasze umysły codziennie muszą mierzyć się z nadmiarem bodźców wzrokowych, a tysiące obrazów konkurują o naszą uwagę i zaangażowanie.
Dynamicznie zmieniają się i współwystępują ze sobą wizualne trendy - ascetyczna prostota obowiązuje równolegle z celowym przerostem formy i koloru.
Jak w takich realiach tworzyć skuteczne komunikacje wizualne? Co decyduje o tym, że pewne kreacje wygrywają rywalizację o dostęp do umysłu odbiorców, a inne przepadają niezauważone (a nawet jeśli zostają zauważone, to pozostają bez istotnego wpływu na nasze późniejsze skojarzenia i procesy decyzyjne)?
LSB to seminarium, na którym od lat wychodzimy poza perspektywę stricte badawczą po to, aby lepiej zrozumieć najnowsze zjawiska zachodzące w otaczającym nas świecie i dzięki temu trafniej interpretować wyniki badań.
Tym razem, przyjrzymy się znaczeniu obrazu w skutecznej komunikacji marketingowej. Porozmawiamy o zasadach tworzenia bogatych znaczeniowo logotypów i identyfikacji wizualnych (zarówno w ujęciu klasycznym - etykiety, opakowania, jak i w obszarze digital), a także o znaczeniu obrazu w szeroko rozumianym customer experience. Podyskutujemy o tym jak tworzyć wizualizacje, które się wyróżniają i niosą angażujący przekaz. Dowiemy się jakimi metodami badać komunikację wizualną i jak efektywnie wizualizować uzyskane w badaniach dane.
21 i 22 maja zapraszamy do Badowa.
| |