Newsletter PTBRiO nr 75

Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli:

Daniel Mrulewicz
Od 2005 roku związany z J.S. Hamilton Poland. Początkowo odpowiedzialny za organizację i realizację konsumenckich testów produktów oraz sensoryczną ocenę jakości, obecnie - Dyrektor ds. Badań Sensorycznych. Trener i konsultant w obszarze badań sensorycznych i testów konsumenckich. Odpowiedzialny za nadzór merytoryczny nad realizowanymi projektami. Reprezentant JSHP w Komitecie Technicznym ds. Analizy Żywności Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, zajmującego się normalizacją w zakresie analizy sensorycznej i badań konsumenckich. Absolwent Akademii Morskiej w Gdyni i Politechniki Gdańskiej.

Weronika Niżnik
Kierownik działu badań digital w IRCenter. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, stypendystka MEN. Przez kilka lat współpracowała z Forum Dialogu Między Narodami jako trenerka. Od 2011 roku zatrudniona w IRCenter, gdzie obsługuje takich klientów jak Unilever, P&G czy Kompania Piwowarska.




Małgorzata Gwarek
Jestem absolwentką SGH, studiowałam również fotografię na wydziale operatorskim PWSFTviT w Łodzi, a także pracowałam w dziale kreacji agencji reklamowej McCann Erickson. W 2008 r. związałam się z branżą ubezpieczeniową, rozpoczynając pracę w Mondial Assistance, gdzie zajmuję się marketingiem usług dodanych, w kanałach B2B (B2B2C) oraz B2C, na rynkach bankowych, ubezpieczeniowych, dostawców mediów, sklepów internetowych i innych. Obecnie pracuję w obszarze market management, odpowiadając m in. za tworzenie koncepcji produktów ubezpieczeniowych i assistance, analizy rynku i wszystkie badania realizowane przez Mondial Assistance, w tym cykliczne badania użytkowników usług finansowych i ich zapotrzebowania na usługi pomocowe i ubezpieczeniowe. Jestem także absolwentką VIII edycji Szkoły Badań Rynku prowadzonej przy PTBRiO.

Paweł Łuszcz
Socjolog z wykształcenia. Z badaniami rynku związany od dziesięciu lat. Obecnie dla FFiL Śnieżka SA realizuje projekty badawcze. 







Grzegorz Ostrowski
różnych branż usługowych, przede wszystkim finansowej, telekomunikacyjnej oraz automotive. Zrealizował setki projektów badawczych z zakresu customer experience management, komunikacji i wizerunku marek, wprowadzania nowych produktów, struktury i potencjału rynku, standardów obsługi, procesu decyzyjnego oraz potrzeb i oczekiwań konsumentów - zarówno na rynku masowym jak i biznesowym. Wspiera kluczowych klientów w budowaniu strategii marketingowej.

Beata Pawłowska










Jacek Kowalski










Piotr Kwiatkowski