Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Piotr Stec
Badacz, analityk, strateg, konsultant oraz wykładowca UMCS w Lublinie, WSPA w Lublinie. Z branżą badawczą związany od 2008 roku, kiedy założył firmę Polska Agencja Rozwoju Regionalnego "PARR" (zarządza nią do chwili obecnej). Specjalizuje się w badaniach dla potrzeb administracji samorządowej (przede wszystkim w zakresie marketingu terytorialnego (marki samorządowe), oceny jakości życia, potencjału gospodarczego, turystycznego i inwestycyjnego) i instytucji otoczenia biznesu (IOB), doradztwie strategicznym oraz w badaniu postaw wyborczych i analizach politycznych. Prywatnie szczęśliwy mąż i ociec małego Iwo :)



Katarzyna Zerka
Psycholog, doktorantka PAN. Absolwentka PR oraz Projektowania Komunikacji na UWr. Badacz pasjonat z kilkuletnim doświadczeniem w branży. Entuzjastka wykorzystywania nowych metod do poprawiania UX. Współzałożycielka Dots, firmy, która badaniami jakościowymi wspiera innowacje technologiczne i społeczne. Fanka muzyki elektronicznej, nowych technologii, starych rowerów, winylowych trzasków i capoeiry.



Aneta Kowalczuk
Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji metody badań społecznych i rynkowych. Studiowała także Analizy Marketingowe w SGH. Od 2012 roku w MASMI Poland, gdzie zajmuje się całościowym koordynowaniem ilościowych projektów badawczych, zarówno o zasięgu lokalnym jak i międzynarodowym. Ze szczególnym zamiłowaniem zajmuje się przygotowywaniem raportów z badań, analizą i wizualizacją danych, uwielbia SPSSa.

Blandyna Lewińska
Posiada szerokie doświadczenie badawcze, szczególnie w obszarze badań popytowo-cenowych, wizerunkowych i satysfakcyjnych, zarówno na rynku B2C, jak i B2B. Współautorka innowacyjnej metodologii BrandMindMap, obecnie żywo zainteresowana trendem Customer Experience.




Michał Główka












Rafał Neska











Piotr Sedlak