Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Mariusz Pyc
Od ponad 10 lat związany z badaniami marketingowymi. Posiada szerokie doświadczenie w badaniach z dziedziny Shopper Marketingu, zwłaszcza w analizie zachowań kupujących i komunikacji w punkcie sprzedaży. Przez wiele lat prowadził badania związane z jakością obsługi, satysfakcji klienta, diagnozą marki, ewaluacją komunikacji ATL oraz badania związane z zachowaniami konsumenckimi. W latach 2006-2012 pracował w Millward Brown, od 2012 roku związany z Open Research.

Anna Talarczyk
Moja praktyka zawodowa obejmuje między innymi: zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM), wdrożenie efektywnych metod pomiaru satysfakcji i lojalności klientów, standaryzacja obsługi klienta, projektowanie doświadczeń klienta, zarządzanie komunikacją korporacyjną, repozycjonowanie marki i wdrożenie kultury organizacyjnej opartej na wartościach.



Marcin Panasiuk










Agnieszka Wolf










Katarzyna Błaszczyk-Korsak
Kierownik działu badań w Inquiry









Bartosz Jurkowski










Natalia Suska
Dyrektor działu analiz w NEUROHM