Jeśli masz kołopoty z wyświetleniem wiadomości kliknij na ten link.

Newsletter PTBRiO nr 145

Światła Małego Miasta

Czy byliście kiedyś w Kęsicach, Czarnem, Kostrzynie, Połczynie, Świdninie lub Czempinie? A może w Wyśmierzycach, najmniejszym polskim mieście? Nie? Ja też nie, a przecież Polska jest krajem małomiasteczkowo-wiejskim. Jeśli zrobić odcięcie na 20 tysiącach mieszkańców, to większość Polaków mieszka w ośrodkach mniejszych niż 20 tysięcy. W tym także w małych i bardzo małych miasteczkach, do których zazwyczaj nie docieramy robiąc badania marketingowe, a mieszka w nich przeszło 5 milionów ludzi. Rzadko powstają o nich, i ich miastach, raporty i reportaże. A mogłyby. I powstaną.

Chcemy pojechać w Polskę małych miasteczek i przyjrzeć się praktykom codzienności. Nie rzeczom niezwykłym, nie powodziom, kataklizmom - ale codzienności w różnych jej wymiarach. Osią tematyczną, rdzeniem projektu, do którego chcę Cię, czytelniku, zaprosić, ma być swoistego rodzaju peryferyjność małych miast - tych najmniejszych i w dodatku oddalonych od najbliższego ośrodku wojewódzkiego o przynajmniej 100 km. Nie interesować nas będą zatem miasteczka satelickie wokół aglomeracji - takie, które służą za sypialnie, ale wyłącznie te które żyją własnym życiem. Badawczo - reporterski projekt o nazwie "Światła małego miasta" jest realizowany tego lata przez Instytut Reportażu i PTBRiO przy wsparciu finansowym Orange. Efektem będzie portal zbierający dane, historie, zdjęcia i filmy, a także zbiór reportaży. Jeśli chcesz wziąć udział w projekcie wejdź na stronę www.swiatlamalegomiasta.pl i zgłoś się. 89 małych i bardzo małych miasteczek czeka!

Agata Grabowska
PTBRiO/Blink



Kongres Badaczy | Consumer Intelligence

Do 4 czerwca czekamy na Wasze propozycje wystąpień na tegorocznym Kongresie Badaczy | Consumer Intelligence. Ogarnij jutro i zostań współtwórcą XVIII Kongresu! Więcej


Światła Małego Miasta

We współpracy z Instytutem Reportażu startujemy z nowym projektem badawczo-reporterskim. Ty też możesz działać z nami. Sprawdź!


Szkoła Consumer Intelligence

Rozpoczęliśmy nabór do kolejnej edycji Szkoły. Sprawdź program i dołącz do uczestników! Więcej


Data Driven Decisions

Konferencja już za nami. Zapraszamy na nasz fanpage do obejrzenia relacji zdjęciowych
Więcej informacji


Zbadaj.to

Zakończył się drugi etap zbadaj.to, Programu Mentorskiego PTBRiO i OFBOR. Już w czerwcu grupa finalistów będzie uczestniczyła w 3-dniowym boot campie. Partnerem Merytorycznym zbadaj.to jest PLAY. Więcej na zbadaj.to.


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie ostatni numer Rocznika tutaj




ESOMAR
Miło nam poinformować, że PTBRiO zaadoptowało nowy kodeks ESOMAR, który powstał w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie gospodarcze. Oryginalny tekst kodeksu znajdziecie tutaj Zachęcamy do korzystania z jego wytycznych w codziennej działalności badawczej.

Przedłużenie współpracy z Webankieta.pl
Miło nam poinformować, że przedłużyliśmy współpracę z naszym dotychczasowym Partnerem Technologicznym, czyli webankieta.pl. Z tej okazji członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnych warunków współpracy z naszym partnerem.

Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Walne Zebranie Członków
30 maja odbyło się Walne Zebranie Członków PTBRiO. Główną częścią spotkania było sprawozdanie z działalności Towarzystwa oraz dyskusja na temat obecnej i przyszłej działalności stowarzyszenia. A to słowa podziękowania Prezesa PTBRiO:

Szanowni Państwo,
Chcę bardzo podziękować za przybycie na walne zebranie członków oraz wyrażone w absolutorium zaufanie do zarządu PTBRiO. Pragnę też wyrazić wdzięczność członkom zarządu, wszystkim zaangażowanym w projekty Towarzystwa oraz całemu zespołowi sekretariatu PTBRiO za motywację i dobrą współpracę przy naszych sukcesach w ostatnim roku. To zaszczyt i przyjemność z Wami pracować. Dziękuję też za konstruktywne pomysły na przyszłość - obiecuję, że wraz z zarządem postaramy się wprowadzić je w życie jak najszybciej. Zapraszam Was do dalszej współpracy - miło jest słuchać i pracować z ludźmi, którym na sercu leży jakość pracy i relacji w naszej branży.
Miłego dnia,
Mateusz Galica

Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Joanna Ciemniewska i Małgorzata Such. Gratulujemy!. Więcej

Benefity członkowskie
Członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnej oferty przygotowanej przez naszego Partnera Technologicznego: 20% rabatu na wykorzystanie systemu w Twojej firmie lub specjalne partnerskie warunki dla agencji i instytutów badawczych, które prowadzą badania na zlecenie swoich klientów". Jeśli jesteś zainteresowany napisz: sekretariat@ptbrio.pl.
 

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Research Executive / Senior Research Executive
Nazwa firmy: Atena Research & Consulting
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Różne stanowiska
Nazwa firmy: ARC Rynek i Opinia
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkoła Consumer Intelligence

Rozpoczęliśmy nabór do XI edycji Szkoły. Sprawdź program i dołącz do uczestników! tutaj

Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Analiza wyników badań jakościowych - metodologia analizy a trafność wniosków
Termin: 9.06.2017 r.
Trenerzy: Stanisław Mencwel
Więcej

Jak zmieniać zachowania? Ekonomia behawioralna w praktyce
27 i 28.06.2017 r.
Trener: Agata Grabowska
Więcej

W czym projekcja, laddering i homework pomagają badaczom - przegląd zaawansowanych technik i narzędzi
Termin: 6.07.2017 r.
Trener: Agata Wiszniewska
Więcej



Projektowanie procesów, czyli jak zamienić badania w consulting.
Zapraszamy badaczy agencyjnych i tych pracujących po stronie Klienta, chcących rozszerzyć swoje kompetencje o analizę i projektowanie procesów masowych zachodzących wewnątrz organizacji klienckich w branżach: finanse, telekomy, logistyka i innych. Jeśli realizujesz badania jakości i obsługi satysfakcji klienta to udział w tym cyklu będzie doskonałą okazją do rozszerzenia zakresu Twoich kompetencji. Zgłoś się już teraz i skorzystaj z najlepszej ceny. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl