Newsletter PTBRiO nr 145

Młodzi badacze o Baby Boomersach

YOLDs, Trzeci wiek vs Czwarty wiek, Silver Foxes, Older Adults - to znaleziska świeżych adeptów zbadaj.to. W tym roku pracowaliśmy wspólnie nad marketingiem pokoleń dla Play w nowej formule Programu Mentorskiego. W zeszłym tygodniu odbyły się finałowe warsztaty w Badowie - punkt kulminacyjny programu. Za nami ostra selekcja ale i czerpanie wiedzy od "starszych kolegów po fachu". Przed nami rok mentoringu dla kilkunastu finalistów. Tegoroczna formuła stawiała na edukacyjny charakter zbadaj.to. Przyjęliśmy model wymiany, w której zgłaszający się do programu studenci przynosili swój zapał, świeże pomysły i obserwacje, a praktycy chęć przekazania swoich doświadczeń, narzędzi i zasilenia ich wiedzą. Po naszej stronie zasiedli zarówno mentorzy pracujący dotychczas pod szyldem Kapituły Konkursu, jak i dotychczasowi absolwenci zbadaj.to konsultujący kolejne etapy pracy uczestników.

Wszyscy wspólnie spotkaliśmy się w Badowie, gdzie finałowe warsztaty stawiały młodym badaczom trudne wyzwanie poszybowania od danych w stronę rozwiązań, które muszą się bronić w oczach Klienta. Wcześniej studenci pokonali sito zaprezentowania własnych znalezisk o kohortach wiekowych urodzonych przed 1967.

Prace nad rozwiązaniami dla Play inspirowała segmentacja zaprezentowana przez Barbarę Frątczak-Rudnicką, która pomogła zespołom odpalić myślenie projektowe według narzędzi pracy warsztatowej przekazanych przez Agnieszkę Szóstek. Na miejscu Barbara Frątczak-Rudnicka i Marcin Piotrowski oddawali do dyspozycji swoją ekspercką wiedzę o użytkownikach 50+ i projektowaniu dla Play. Dzięki temu byliśmy w stanie znaleźć debiutantów, którzy zasilą szeregi branży i spotkają się z Wami w terenie! Dziękujemy też Piotrowi Chojnowskiemu za przybliżenie tajników pracy w branży Consumer Intelligence.

Do zobaczenia za rok!

Kasia Zaniewska
Mentorka zbadaj.to



Kongres Badaczy | Consumer Intelligence

W tym roku zarezerwujcie 19 i 20 października. Program już wkrótce! Więcej


Światła Małego Miasta

We współpracy z Instytutem Reportażu prowadzimy projekt badawczo-reporterski. Efekty naszej współpracy opublikujemy jesienią i zaprezentujemy je także podczas tegorocznego Kongresu. Sprawdź!


Szkoła Consumer Intelligence

Rozpoczęliśmy nabór do kolejnej edycji Szkoły. Sprawdź program i dołącz do uczestników! Więcej


Zbadaj.to

Zakończyła VII edycja Programu Mentorskiego PTBRiO i OFBOR. Laureatami zostali: Anna Kowalczuk (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu), Wojciech Legerski (Uniwersytet Jagielloński), Regina Michałek (Uniwersytet Jagielloński), Kaja Wójcik (Uniwersytet Wrocławski), Agata Zborowska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, SWPS Wrocław). Partnerem Merytorycznym zbadaj.to jest PLAY. Więcej informacji i zdjęcia na www.facebook.com/zbadaj.to/


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie ostatni numer Rocznika tutaj




ESOMAR
Miło nam poinformować, że PTBRiO zaadoptowało nowy kodeks ESOMAR, który powstał w odpowiedzi na zmieniające się otoczenie gospodarcze. Oryginalny tekst kodeksu znajdziecie tutaj Zachęcamy do korzystania z jego wytycznych w codziennej działalności badawczej.

Przedłużenie współpracy z Webankieta.pl
Miło nam poinformować, że przedłużyliśmy współpracę z naszym dotychczasowym Partnerem Technologicznym, czyli webankieta.pl. Z tej okazji członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnych warunków współpracy z naszym partnerem.

Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy. Zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Ewa Poczman i Emil Pawłowski.. Gratulujemy!. Więcej

Benefity członkowskie
Członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnej oferty przygotowanej przez naszego Partnera Technologicznego: 20% rabatu na wykorzystanie systemu w Twojej firmie lub specjalne partnerskie warunki dla agencji i instytutów badawczych, które prowadzą badania na zlecenie swoich klientów". Jeśli jesteś zainteresowany napisz: sekretariat@ptbrio.pl.
 

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Research Executive
Nazwa firmy: Ipsos
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Project Manager
Nazwa firmy: Ipsos
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: różne stanowiska (Data Analyst / Research Project Manager)
Nazwa firmy: Sotrender
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkoła Consumer Intelligence

Rozpoczęliśmy nabór do XI edycji Szkoły. Sprawdź program i dołącz do uczestników! tutaj

Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

W czym projekcja, laddering i homework pomagają badaczom - przegląd zaawansowanych technik i narzędzi
Termin: 6.07.2017 r.
Trener: Agata Wiszniewska
Więcej

Designing the research
Termin: 7 i 8.09.2017 r.
Trenerzy: Agnieszka Łebkowska
Więcej

Zarządzanie projektem badawczym z sukcesem
Termin: 21 i 22.09.2017 r.
Trener: Aleksander Szojer i Tomasz Dzida
Więcej



Projektowanie procesów, czyli jak zamienić badania w consulting.
Zapraszamy badaczy agencyjnych i tych pracujących po stronie Klienta, chcących rozszerzyć swoje kompetencje o analizę i projektowanie procesów masowych zachodzących wewnątrz organizacji klienckich w branżach: finanse, telekomy, logistyka i innych. Jeśli realizujesz badania jakości i obsługi satysfakcji klienta to udział w tym cyklu będzie doskonałą okazją do rozszerzenia zakresu Twoich kompetencji. Zgłoś się już teraz i skorzystaj z najlepszej ceny. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 



Business Model Canvas w Consumer Intelligence

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Agnieszki Łebkowskiej dotyczącym zastosowania modelu w zarządzaniu projektami badawczymi tutaj. .

 

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl