Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Anna Wensław

menedżer Zespołu Strategii Marki i Badań Marketingowych w Banku Zachodnim WBK

15 lat doświadczenia zawodowego w różnych obszarach marketingu, komunikacji, strategii i badań marketingowych. Od 7 lat w Banku Zachodnim WBK, obecnie jako menedżer Zespołu Strategii Marki i Badań Marketingowych. Odpowiada za projekty badawcze dotyczące kondycji marki i komunikacji, rozwoju produktów i usług, trendów i insightów konsumenckich, projektowania doświadczenia klienta. Zarządza projektem transformacji modelu Marketingu i Komunikacji w BZ WBK. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Zobacz mój profil

Anna Martenka

Socjolog z zapleczem psychologicznym. Badaniami rynku zajmuje się od 9 lat. Łączy umiejętności ilościowe z jakościowymi. Specjalizuje się w testach konceptów, badaniach komunikacji, testach sensorycznych oraz badaniach lojalności i satysfakcji klientów. Pracowała m.in. w IIBR/ IQS i ARC Rynek i Opinia gdzie realizowała projekty dla klientów z sektora FMCG, alkoholi, retail, finansów, RTV/AGD oraz usług. Obecnie wspiera Play w dbałości o CX.

Zobacz mój profil

Małgorzata Michałowicz

Zobacz mój profil