Newsletter PTBRiO nr 75

Kongres Badaczy wzbudził uznanie publiczności i światowych ekspertów

Pod koniec października odbył się Kongres Badaczy Rynku i Opinii, który w tym roku uzyskał najwyższe w swej historii noty publiczności we wszystkich kategoriach merytorycznych (tematy przedstawionych prezentacji, jakość przedsta- wionych prezentacji, ogólna przydatność). Impreza została wysoko oceniona nie tylko przez ponad 500 uczestników, ale także zyskała uznanie zagranicznych gości.

"Z Kongresem Badaczy konkurować mogą jedynie dwa przedsięwzięcia badawcze organizowane w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Warto pamiętać,
że to są kraje, w których wartość rynku badań jest kilkunastokrotnie wyższa niż w Polsce. Jednym zdaniem: możemy być dumni z naszego Kongresu" - mówi Arkadiusz Wódkowski, szef Rady Programowej tegorocznej imprezy oraz prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Nie tylko duża liczba uczestników wskazuje na rangę organizowanego od 11 lat Kongresu. W tym roku organizatorzy gościli podczas imprezy przedstawiciela ESOMAR - światowej organizacji skupiającej badaczy. "Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co zobaczyłam podczas Kongresu Badaczy. To wielka, świetnie zorganizowana impreza na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Bardzo bym chciała aby Wasi prelegenci wygłaszali swoje prelekcje podczas światowych konferencji ESOMAR" - mówi Helen Parker z ESOMAR. Gościem kongresu był także Eric Salama - prezes grupy Kantar, w skład której wchodzą m.in. Millward Brown, TNS oraz Research International. Także on nie szczędził słów uznania pod adresem imprezy i dokonań środowiska badaczy w Polsce.

Organizowany od 1999 r. Kongres Badaczy Rynku i Opinii przyciąga co roku kilkuset zleceniodawców i dostawców usług badawczych. Program Kongresu powstaje każdorazowo w oparciu o kwalifikacje konkursowe, w toku których wybierane są najciekawsze wystąpienia, odzwierciedlające aktualne trendy w badaniach. Organizatorami Kongresu są Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) Sponsorem głównym tegorocznego Kongresu był Millward Brown SMG/KRC, sponsorami Netigate oraz Orange.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej impresji filmowej z minionego Kongresu.