Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Radosław Olejniczak
Absolwent socjologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą badawczą związany od 1999 roku. Pracując dla międzynarodowych agencji badawczych oraz mniejszych firm związanych z badaniami rynku zrealizował kilkaset projektów, głównie ilościowych. Specjalizuje się w tematyce związanej z badaniami marki, komunikacji i reklamy, satysfakcji klientów oraz badaniach typu mystery shopping. Obecnie współwłaściciel agencji badawczej INDAGO.

Wojciech Ciemniewski
Research Executive w IIBR, absolwent psychologii społecznej na SWPS, asystent dydaktyczny w Katedrze Metodologii Badań SWPS. Uczestnik projektów badawczych z dziedziny psychologii społecznej, psychologii internetu i psychofizjologii. Współautor "Diagnozy Internetu" i kilku publikacji z dziedziny psychologii. Zainteresowany zagadnieniami psychologii sieci, w szczególności e-commerce, społecznościami internetowymi i relacjami między "życiem online" i życiem poza siecią.

Aleksandra Osip-Krystek
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zajmuje się badaniami od 2000 roku, pracując dla międzynarodowych agencji badawczych oraz mniejszych firm związanych z badaniami rynku. Autorka licznych raportów związanych m.in. z następującymi zagadnieniami: testy konceptów produktu, badania potrzeb i motywacji konsumentów, badania zwyczajów zakupowych, badania procesu decyzyjnego oraz kryteriów wyboru, badania konceptów reklam prasowych, telewizyjnych, radiowych, testy opakowań, testy produktu itp. Specjalizuje się w badaniach wykorzystujących metody jakościowe (m.in. FGI, IDI, etnografia), a także w badaniach typu mystery shopping. Obecnie współwłaścicielka Agencji Badawczej INDAGO

Tomasz Jędrkiewicz
Badaniami zajmuje się od 1994 roku, obecnie jako prezes i dyrektor badań NUQ Research - agencji specjalizującej się w etnografii i analizach behawioralnych. Wcześniej kierował działem R&D w IQS, odpowiadając za badania syndykatowe (m.in. Świat Młodych, Style Życia Polskich Konsumentów, Trendy Konsumenckie, Kuchnia Polska) oraz za tworzenie i rozwijanie narzędzi badawczych (m.in. EventEvaluator, EmoTrace, wirtualna etnografia, techniki etnograficzne). Autor licznych artykułów i wystąpień, w tym najlepszego referatu VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii.

Beata Włochal-Olszewska
Rocznik '78. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz Studiów Podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Gdańskiej. Po studiach przeniosła się do Trójmiasta, gdzie pracowała w agencji badawczej. Obecnie - znowu w Toruniu - w hurtowni farmaceutycznej Neuca, gdzie odpowiada za badania realizowane na potrzeby firmy (własne, zlecane, ilościowe i jakościowe). W wolnych chwilach uprawia(ła) turystykę rowerową - teraz wolnych chwil już nie ma, bo wszystkie pochłania mały Pawełek ;-)