Newsletter PTBRiO nr 75

Szkoła Badań Rynku

Podczas zajęć prowadzonych w ramach szkoły poznałam historię współczesnych badań marketingowych, dzięki którym można lepiej zrozumieć niektóre mechanizmy i podejście do wielu zagadnień. Cenne są także omawiane przez wykładowców case'y, które momentami zaskakują, a czasami bawią do łez. Podczas tych kilku miesięcy okazało się także, że Conjoint i VALS to nie nazwy statków kosmicznych, a element badań rynkowych, które omawiane podczas kolejnych zajęć, układają się w spójną całość. Szczególnie polecam Szkołę ze względu na doświadczenie prowadzących oraz ich otwartość i zaangażowanie, które ułatwia zrozumienie wielu zagadnień i dzięki którym, dziedzina początkowo odbierana przeze mnie jako nieciekawa i żmudna, okazała się mega ciekawą częścią usług dla marketingu.

Katarzyna Jędrzejewska
Dziennikarka Brief, absolwentka Szkoły Badań Rynku PTBRiO