Newsletter PTBRiO nr 77

Klaus Fog gościem specjalnym Konferencji Storytelling

Klaus Fog będzie gościem specjalnym konferencji Marki dobrze opowiedziane, czyli stroytelling w praktyce, która odbędzie się 3 marca 2011 roku w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. Klaus jest współautorem światowego bestsellera "Storytelling: branding in practice". Jest to jedna z najważniejszych pozycji książkowych świata komunikacji marketingowej ostatnich lat. "Przekonujący argument na rzecz podejścia do marketingu, które pokazuje jak zbudować i zarządzać markami używając sztuki storytellingu" - tak książkę recenzuje Martin Lindstrom. "Książka przenosi marketing na kolejny poziom, którym jest storytelling. Wywody autorów są przekonujące zaś przykłady dobrze dobrane" to słowa Philipa Kotlera.

Klaus Fog pracował w swojej karierze w marketingu w kilku duńskich gazetach, był współzałożycielem duńskiego oddziału agencji reklamowej Saatchi&Saatchi. Następnie pełnił funkcję wiceprezesa skandynawskiej grupy telewizyjnej TV3 oraz szefa marketingu i sprzedaży duńskiej stacji telewizyjnej TV2. W 1996 roku założył własną firmę SIGMA, która specjalizuje się w strategicznych zastosowaniach storytellingu. Jako jej szef pracował m.in dla: LEGO, Carslberga, Oralce, Ecco, Kfaftfoods i Grundfosa.

Podczas konferencji organizowanej przez PTBRiO Klaus Fog poprowadzi wykład oraz warsztat poświęcony storytellingowi jako narzędziu budowania marek.

Tworzenie historii marek i wpisywanie ich w szersze historie ludzi, grup czy idei to trudna, ale fascynująca sztuka. Zapraszamy do spotkania z ludźmi, którzy o opowiadaniu historii marek wiedzą wszystko i którzy będą gośćmi konferencji Marki dobrze opowiedziane, czyli storytelling w praktyce, organizowanej przez PTBRiO przy współpracy Saatchi&Saatchi. Zapraszamy do odwiedzenia strony www.ptbrio.pl/storytelling/