Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Magdalena Dobrowolska-Sagan
Konsultant Strategiczny & Trener Biznesu. Od 12 lat zajmuje się budowaniem strategii komunikacji. Jako dyrektor działu strategii związana przez pięć lat z Agencją Reklamową Publicis. Obecnie idzie własną drogą - jako Niezależny Konsultant Strategiczny i Trener Biznesu. Jej konikiem jest kreatywność i techniki "wywrotowego" myślenia stosowane w procesie strategicznym. Zajmuje się doradztwem strategicznym z wykorzystaniem autorskiego podejścia - Prowokacji Strategicznej. Jej drugą pasją jest wspomaganie rozwoju. Prowadzi autorskie warsztaty rozwoju kompetencji strategicznych oraz treningi kreatywności w biznesie. Wieloletni wykładowca w Szkole Strategii Marki SAR, pomysłodawca kierunku i wykładowca na studiach podyplomowych Psychologia Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim, wykładowca PTBRiO. Członek konkursu Jury Effie 2010. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pracowała dla takich marek jak: Nestle Winiary, Nestle Ice Cream, Nestle Waters, Kompania Piwowarska: Redd's, Lech; Renault, Sanofi Aventis, Nutricia Bobovita, Ferrero Tic Tac, Hewlett Packard.

Kinga Klimczak

Edyta Kos-Jakubczak

Konrad Kuźma
Z badaniami związany od 2005 roku. Pierwszą styczność z badaniami rynku i opinii miał w Ipsosie, w którym współpracował z działem DPD przy wprowadzaniu ankiet oraz kodowaniu pytań otwartych. Rok później rozpoczął pracę w Sekcji Wprowadzania Danych, gdzie odpowiadał m.in. za kontrolę logiczną zbiorów. Od 2008 roku jest Asystentem w Sektorze Badań Rynku Motoryzacyjnego. Zajmuje się głównie pozyskiwaniem badań z zamówień publicznych. Specjalizuje się w badaniach ilościowych oraz desk research. Wolne chwile spędza w zależności od pogody albo z aparatem fotograficznym w lesie, parku lub innym miejscu gdzie można zrobić ciekawe zdjęcia albo w bibliotece.

Marek Lekki
Specjalizuje się w technikach ilościowych oraz projektach dotyczących social media (online buzz research). Od 2008 roku związany z ARC Rynek i Opinia, wcześniej pracował w Londynie dla Research International i WaveMetrix, zaś pracę badacza rozpoczął w SMG/KRC. Absolwent SGH (Executive MBA, CEMBA) oraz MISH UW (psychologia, socjologia).



Paweł Timler

Agnieszka Urban
Absolwentka socjologii społeczności lokalnych na Uniwersytecie Wrocławskim. Od lat zbiera doświadczenia w firmach badawczych; aktualnie związała się z Kantar Media. Najlepiej czuje się w badaniach jakościowych, ale niestraszne jej również statystyki, wykresy, a kiedy trzeba - szkolenia w studio CATI. Wolne chwile spędza podróżując, zimą najchętniej ze snowboardem.