PTBRiO poleca: Storytelling - narracja w reklamie i biznesie
Żeby zrozumieć mechanizmy rządzące postrzeganiem marki, koniecznie trzeba przeczytać najnowszą książkę wydaną przez Saatchi & Saatchi.
Już 3 marca podczas konferencji organizowanej przez PTBRiO - Marki dobrze opowiedziane, czyli storytelling w praktyce - będzie miała miejsce polska premiera światowego bestselleru Storytelling: Branding in practice.
Gościem specjalnym konferencji będzie główny autor książki - Klaus Fog, który podczas wykładu
i warsztatów wprowadzi uczestników w tajniki sztuki budowania marek przy pomocy opowieści.
"Storytelling stał się wyzwaniem także dla badaczy, którzy potrzebują nowych narzędzi adekwatnych do tego podejścia. Ta książka pokazuje, jak budować i stosować narracje, dlatego może być dla wszystkich zainteresowanych marketingiem bardzo inspirująca."
Iza Rudak - TNS Pentor, Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
"Po lekturze nabiera się przekonania, że już niedługo marki nie poradzą sobie bez narracji."
Arkadiusz Wódkowski, Prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
PTBRiO jest partnerem polskiego wydania książki oraz organizatorem konferencji.
Więcej informacji o tym wydarzeniu na www.ptbrio.pl/storytelling
|