Newsletter PTBRiO nr 75

26 kwietnia odbyło się kolejne spotkanie zatytułowane Jakim szefem jest kobieta? W dyskusji na temat kobiet menedżerek udział wzięły: Katarzyna Miller (psychoterapeutka), Magdalena Cieślak (dyrektor zarządzająca House of Skills/Client First), Jowita Bukowińska (CFO, Członek Zarządu TP Invest; President w EuropeanPWN - Warszawa) oraz Aleksander Szojer (coach, Vison Seed Coaching).

A już w najbliższy czwartek - 31 maja o godz. 18.00, zapraszamy do dyskusji w ramach kolejnej strefy b tym razem pod nazwą O Polsce jako marce w przededniu Euro 2012. Czy Polska wykorzysta swoje pięć minut podczas Euro 2012? Czy - na podobieństwo marek produktowych - zadbaliśmy o to, by poza masowym trialem liczonym w setki tysięcy osób - kibiców, turystów, sportowców, dziennikarzy - zaprezentować kraj jako atrakcyjną markę, po którą warto sięgnąć powtórnie? Wrócić, zostać lojalnym użytkownikiem, a może nawet hard userem? Czy jest w ogóle możliwe myślenie o kraju takimi samymi "sprzedażowymi" kategoriami jak o marce? Mówienie takim samym, marketingowym językiem? Czy jest potrzebne? I komu? Kto miałby (a może już jest) być właścicielem, opiekunem, podmiotem odpowiedzialnym za rynkowy sukces marki Polska?

O tych, ale też o wielu innych kwestiach podyskutują: Justyna Sołtyk (MSZ), Stanisław Mencwel (CPC), Jacek Padee (Topsil Global). Jeśli jeszcze nie zapisaliście się do udziału w tym spotkaniu to zapraszamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa tutaj. Liczba miejsc ograniczona.