Konkurs zbadaj.to jest sprawdzianem własnych umiejętności, kierowanym do studentów zainteresowanych badaniami marketingowymi. Ostatni jego etap uchyla drzwi do świata codziennej pracy badacza. Tegoroczne warsztaty badawcze (które odbyły się w Badowie) pozwoliły nam, uczestnikom, zmierzyć się z niemałym wyzwaniem analizy wyników i podjąć próbę wyciągnięcia strategicznych wniosków dla klienta. Myślę, że wszyscy nauczyliśmy się wiele. Osobiście bardzo się cieszę, że PTBRiO stworzyło konkurs, który pozwala młodym ludziom łatwiej wejść w świat badań marketingowych i dać im przedsmak ich wymarzonej pracy.
Julia, laureatka.
Konkurs to doskonała okazja nie tylko do sprawdzenia swoich umiejętności, ale także do rozwijania zainteresowań. Kontakt z badaczami uczestniczącymi w warsztatach finałowych, bogata oferta szkoleń oraz same zadania konkursowe umożliwiają zdobycie praktycznej i utylitarnej wiedzy oraz dają szansę na poznanie branży badawczej "od środka". Inwestuj w siebie - Zbadaj.to!
Agnieszka, laureatka.
|