Newsletter PTBRiO nr 76

Konkurs zbadaj.to jest sprawdzianem własnych umiejętności, kierowanym do studentów zainteresowanych badaniami marketingowymi. Ostatni jego etap uchyla drzwi do świata codziennej pracy badacza. Tegoroczne warsztaty badawcze (które odbyły się w Badowie) pozwoliły nam, uczestnikom, zmierzyć się z niemałym wyzwaniem analizy wyników i podjąć próbę wyciągnięcia strategicznych wniosków dla klienta. Myślę, że wszyscy nauczyliśmy się wiele. Osobiście bardzo się cieszę, że PTBRiO stworzyło konkurs, który pozwala młodym ludziom łatwiej wejść w świat badań marketingowych i dać im przedsmak ich wymarzonej pracy.

Julia, laureatka.

Konkurs to doskonała okazja nie tylko do sprawdzenia swoich umiejętności, ale także do rozwijania zainteresowań. Kontakt z badaczami uczestniczącymi w warsztatach finałowych, bogata oferta szkoleń oraz same zadania konkursowe umożliwiają zdobycie praktycznej i utylitarnej wiedzy oraz dają szansę na poznanie branży badawczej "od środka". Inwestuj w siebie - Zbadaj.to!

Agnieszka, laureatka.