Newsletter PTBRiO nr 75

Do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli:

Marta Jakubczyk
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (statystyka i ekonometria) oraz studiów podyplomowych z zakresu badań społecznych i marketingowych. Od czterech lat związana z Polską Grupą Merchandisingową, a wcześniej z PBS. Specjalizuje się w badaniach ilościowych.



Monika Kunkowska
Socjolożka po UG. Obecnie partner w butiku badawczym Spotlight Research. Mająca doświadczenie nie tylko w pracy w agencjach badawczych (AC Nielsen, CRI, Kinoulty Research), ale także w działach marketingu w branży FMCG (w PZ Cussons jako Consumer Research Manager i w Bahlsen jako Brand Manager). Zafascynowana możliwościami, jakie dają nowe technologie a propos poszukiwania insightów. Zwolenniczka łączenia metod i technik off line & on line. Prywatnie interesują ją sprawy społeczne, fotografia oraz joga.

Michał Mackiewicz
Dyrektor ds. badań oraz współudziałowiec Instytutu Nauk Społeczno-Ekonomicznych. Ukończył ekonometrię na Uniwersytecie Łódzkim. W 2005 roku uzyskał doktorat z ekonomii w PAN, zaś od 2012 roku jest doktorem habilitowanym i profesorem nadzwyczajnym UŁ. Specjalizuje się w metodach ilościowych, analizie danych oraz data mining. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu zastosowania metod ilościowych, statystycznych i ekonometrycznych do modelowania procesów ekonomicznych. Specjalista w zakresie zarządzania dużymi zespołami badawczymi.

Katarzyna Oleszczyk
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim, metodolog. Obecnie doktorantka w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zainteresowania naukowe skupione wokół consumer behavior, w szczególności socjalizacji konsumenckiej dzieci. Koordynator konferencji naukowych oraz autorka publikacji na temat socjalizacji konsumenckiej dzieci w wieku przedszkolnym. Doświadczenia zawodowe w obszarze szkoleniowo - badawczym: ocenie kompetencji pracowniczych metodą 360, ewaluacji projektów szkoleniowych, badawczych o tematyce społecznej jak i z obszaru pharmamarketingu. Obecnie związana z firmą Questus. Zajmuje się koordynacją programu Exam Preparation Project oraz współpracuje przy tworzeniu i rozwoju oferty projektów badawczo-doradczych.

Joanna Płuciennik
Absolwentka kierunku filozofia na Wydziale Filozoficzno-Historycznego UŁ oraz marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Obecnie, w ramach studiów doktoranckich, pisze pracę doktorską na temat metodologii badań marketingowych. Prowadzi zajęcia z zakresu podstaw marketingu, badań marketingowych oraz strategii marki. Ukończyła program Professional Diploma in Marketing na licencji The Chartered Institute of Marketing. Od 2010 roku związana z Questusem, gdzie koordynuje projekt Akademii Questusa - społeczności zrzeszającej profesjonalnych marketów, współpracuje przy programie The CharteredInstitute of Marketing. Zajmuje się realizacją projektów badawczych, współpracuje przy tworzeniu i rozwoju materiałów merytorycznych dla uczestników programów zamkniętych oraz doradczych.

Adam Szymczak
Account Director. Studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związany z badaniami od 1995. Od 1997 roku zajmuje się badaniami jakościowymi specjalizując się w komunikacji i wizerunku marki oraz satysfakcji pracowników i klientów. Pełni funkcję Lidera w obszarze badań dedykowanych innowacji i rozwojowi nowych produktów. Zdobywał wszechstronne doświadczenia badawcze realizując badania dla klientów z różnych branż. Mówca wielu konferencji branżowych. Zdobywca I miejsca w Konkursie o Nagrodę Publiczności na Najlepsze Wystąpienie podczas XII Kongresu Badaczy Rynku i Opinii 2011 r.