Newsletter PTBRiO nr 75

Nowi członkowie PTBRiO

Piotr Lutek
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przez blisko 10 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Równocześnie wykładowca i trener w zakresie zarządzania marką, doktorant w zakresie marketingu terytorialnego. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w pobudzaniu marek miejsc, produktów i usług. Prowadził kilkanaście projektów markowych dla miast i regionów z terenu całej Polski. Fanatyk nowych technik badawczych związanych z pozycjonowaniem marek i poszukiwaniem insightów. Skuteczność wdrożonej marki terytorialnej postrzega przez pryzmat nie tylko jej wizerunku, ale także wpływu na wszystkie procesy zachodzące wewnątrz. Prywatnie, mąż Izy, tata Zosi i Marysi. Zwolennik historii według Pawła Jasienicy. Pasjonat brydża sportowego.

Łukasz Pyfel
BRE Bank/KSOiZ UŁ,specjalista ds. badań marketingowych/doktorant Absolwent socjologii i filozofii na Uniwersytecie Łódzkim oraz statystyki na Uniwersytecie Warszawskim (studia podyplomowe). Z badaniami rynku i społecznymi zawodowo związany od 2010 roku. Obecnie pracuje w Departamencie Client Lab BRE Banku oraz kontynuuje studia jako doktorant w Katedrze Socjologii Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Monika Kaczmarska
Poczta Polska S.A. Centrala starszy specjalista ds. badań i analiz marketingowych

Karol Zyskowski
Unilever Polska, Senior Consumer & Market Insight Specialist