









PROGRAM


4h WPROWADZENIE

4h INSIGHTY KONSUMENCKIE

4h ESG

4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.1

4h BADANIA JAKOŚCIOWE cz.2


4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.1


4h BADANIA ILOŚCIOWE cz.2


4h BADANIA SEGMENTACYJNE I U&A

4h BADANIA TRENDÓW
26 marca 2026

4h BADANIA MARKI


4h BADANIA DIGITALU

4h BADANIA KOMUNIKACJI

4h SEMIOTYKA


4h BADANIA INNOWACJI PRODUKTOWYCH

4h BADANIA W SERVICE DESIGN

4h BADANIA UX


4h BADANIA SHOPPEROWE cz.1

4h BADANIA SHOPPEROWE cz.2
Anna Stawiska – Senior Project Manager, Ipsos Polska

4h BADANIA PANELOWE I RETAIL AUDIT


4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 1

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 2

4h CUSTOMER EXPERIENCE CZ. 3

11 czerwca 2026

4h PREZENTACJA WYNIKÓW
12 czerwca 2026


4h FACYLITACJA WARSZTATÓW / PRACA Z ODBIORCĄ WYNIKÓW

Korzyści
- Nauczysz się jak trafnie rozpoznawać motywacje i postawy konsumenckie
- Zdobędziesz umiejętność aplikowania insightów do procesów biznesowych na wszystkich etapach łańcucha wartości
- Poznasz wszystkie ważne metodologie i techniki badawcze
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę przydatną w każdej organizacji
- Czeka na Ciebie prestiżowy certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez renomowane Towarzystwo
Dla kogo
- Dla wszystkich rozpoczynających przygodę z insightami lub chcących usystematyzować swoją wiedzę
- Dla osób pracujących w agencjach badawczych, reklamowych i mediowych
- Dla osób pracujących w działach badawczych firm klienckich
- Dla marketerów, brand i product managerów niezależnie od kategorii produktowej
- Dla projektantów usług, produktów i procesów
Dlaczego my
- Najbardziej kompleksowy praktyczny program dot. insightów konsumenckich
- Trenerzy o wieloletnim praktycznym doświadczeniu w biznesie
- Praca nad realnym casem partnera merytorycznego Szkoły
- Reputacja renomowanego Towarzystwa badawczego istniejącego od 30 lat
- Program zajęć stale udoskonalany od kilkunastu lat

TRENERZY
ABSOLWENCI


Milena Rokiczan-Kwapisz
Senior UX Specialist, Symetria

Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher

Research Assistant, Ipsos
PARTNERZY












INFORMACJE
Cykl zajęć Szkoły Insightów obejmuje
100
godzin szkoleniowych
ciągu 25 półdniowych (w godz. 9-13) online’owych spotkań od lutego do czerwca19
modułów tematycznych
Ukończenie Szkoły Insightów wiąże się z
egzaminem końcowym wraz z pracą zaliczeniową
(projekt badawczy w odpowiedzi na brief partnera merytorycznego)
Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Insightów Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii.
- udział w zajęciach online
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- indywidualny dostęp do nagrań video z zajęć
- udział w egzaminie
- certyfikat elektroniczny

Po otrzymaniu zamówienia serwis zgłoszeniowy automatycznie wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. W ciągu 3 dni roboczych wyślemy Ci fakturę pro forma (pdf), a po otrzymaniu wpłaty – fakturę VAT pdf). Zrezygnować z udziału w Szkole bez konsekwencji finansowych możesz do 20 stycznia 2025 r. wysyłając maila na adres: szkola@ptbrio.pl. W zajęciach może wziąć udział inna osoba w Twoim zastępstwie.