dlakogo

Do udziału w zajęciach zachęcamy w szczególności:
  • osoby rozpoczynające pracę w agencjach badawczych,
  • osoby rozpoczynające pracę w działach badawczych firm klienckich,
  • pracowników działów marketingu,
  • pracowników agencji reklamowych, domów mediowych,
  • osoby chcące usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę o badaniach,
  • osoby posiadające jedynie wiedzę teoretyczną, którą chcą przełożyć na umiejętności praktyczne.
Zobacz, kto uczestniczył w zajęciach naszej Szkoły do tej pory.

dlaczegomy

Szkoła Consumer Intelligence to nie tylko prezentacje i warsztaty w sali szkoleniowej:
  • poznajemy warsztat badacza „od kuchni” poprzez wizytę w studio call center, wywiad w fokusowni czy obserwację konsumentów w galeriach handlowych,
  • case’y zaliczeniowe rozwiązywane są w małych, kreatywnych grupach nie przekraczających 5 osób, a nad każdą grupą czuwa tutor, który odpowie na pytania, nakieruje lub w inny sposób wesprze w czasie pracy,
  • uczestnicy zawsze zapoznają się z aktualnymi i praktycznymi case’ami wprost z rynku, dzięki wykładowcom-praktykom (często także aktywnym naukowo),
  • materiał do pracy zaliczeniowej pochodzi od Partnera Merytorycznego, dzięki czemu jest on praktyczny i całkowicie realny.  

korzysci

  • przyrost kompetencji,
  • wiedza praktyczna,
  • systematyzacja dotychczasowej wiedzy,
  • indywidualizacja nauczania,
  • certyfikat ukończenia Szkoły wydany przez znaną organizację.
 

Partner Merytoryczny

Corocznie współpracujemy z inną firmą kliencką, która zgłasza realne zadanie (zadania), którego rozwiązanie jest warunkiem ukończenia Szkoły. Dzięki temu uczestnicy naprawdę pracują na rzeczywistych danych, z realnym casem. Przedstawiciele Partnera Merytorycznego są obecni na egzaminie końcowym, dzięki czemu wyniki pracy uczestników mogą znaleźć zastosowanie w praktyce biznesowej. Do tej pory Partnerem Merytorycznym Szkoły byli m.in.: Orange i ING Bank Śląski.
W sezonie 2016/2017 Partnerem Merytorycznym została grupa: 
Groupe DANONE logo 
 
 

Informacje

Cykl zajęć Szkoły Consumer Intelligence obejmuje

80

godzin szkoleniowych

w ciągu 5 dwudniowych spotkań (piątki i soboty)
od listopada do stycznia.
Maksymalna liczebność grupy zajęciowej to

14

osób.

Ukończenie Szkoły Consumer Intelligence wiąże się z egzaminem końcowym
wraz z

pracą zaliczeniową

Pozytywna ocena obu tych części przez Komisję Oceniającą umożliwia otrzymanie Certyfikatu Szkoły Consumer Intelligence Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.



Cennik Szkoły Consumer Intelligence

zgłoszenie przed 26 czerwca 2017 r. zgłoszenie przed 17 września 2017 r. zgłoszenie po 17 września 2017 r.
4720 zł netto 5310 zł netto 5900 zł netto

Członkowie PTBRiO i studenci

zgłoszenie przed 26 czerwca 2017 r. zgłoszenie przed 17 września 2017 r. zgłoszenie po 17 września 2017 r.
3776 zł netto 4250 zł netto 4720 zł netto


Wszystkie zajęcia odbywają się w siedzibie PTBRiO przy ul. Szarotki 11 w Warszawie w godz. 9.00-16.30. Zobacz jak do nas trafić.
W koszt udziału wliczone są: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, udział w egzaminie, certyfikat, wyżywienie.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj.
Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą Pro Forma na zaliczkę w wysokości 10%. W przypadku braku terminowej płatności zniżka za wcześniejsze zgłoszenie zostanie anulowana. Pozostałą część kwoty należy wpłacić do 16 października 2017 r. Ostateczną fakturę VAT organizator wystawia po otrzymaniu płatności.
Organizatorem Szkoły na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest ORA&Funksters Tomasz Sławiński.
Wpłat za udział w Szkole należy dokonać na konto: Idea Bank 84 1950 0001 2006 0439 9456 0002.

Kontakt:

Szkoła Consumer Intelligence PTBRiO
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
e: szkola@ptbrio.pl
t.: 22 648 44 92

Ścieżki Specjalizacyjne

Nowością tegorocznej edycji Szkoły są ścieżki specjalizacyjne. Powstały one w odpowiedzi na zapotrzebowanie dotychczasowych uczestników poszukujących drogi do pogłębienia swoich kompetencji w określonym obszarze multidyscyplinarnej dziedziny, jaką jest wiedza o konsumencie. Zainteresowane osoby będą mogły wziąć udział w cyklu zajęć specjalizacyjnych dedykowanych ścieżce klienckiej i/lub digital: seminariach oraz Cyber 7.0 i/lub Kongresie Badaczy | Consumer Intelligence. Spotkania będą odbywały się w małych grupach, w terminach ustalonych wspólnie przez uczestników i mentorów.
Termin: od marca 2017 r.
Miejsce: Siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa
Koszt: 3499 zł netto do końca stycznia 2017, późniejsz zgłoszenie: 3999 zł netto
W koszt udziału wliczony jest udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, wyżywienie, certyfikat.
 
news big2
news big4

Absolwenci

Do tej pory w zajęciach Szkoły uczestniczyli przedstawiciele firm:
 
 
absolwenci
cytataDmilenaużą zaletą Szkoły jest różnorodny program, który pokazuje, z jak wielu źródeł informacji i różnorodnych metod może czerpać badacz. Dzięki zajęciom w Szkole wzbogaciłam swój warsztat oraz wiem, skąd czerpać inspiracje projektując kompleksowe badania. Ogromnym plusem są także doświadczeni wykładowcy, którzy mieli okazję pracować przy wymagających i różnorodnych projektach.

Milena Rokiczan-Kwapisz,
Senior UX Specialist, Symetria

cytatamagdaCały cykl szkoleń „Consumer Intelligence” był fantastyczny. Poziom merytoryczny – wysoki. Miałam okazję uporządkować i uzupełnić dotychczasową wiedzę badawczą, posłuchać o nowych trendach w badaniach, wsłuchać się w doświadczenie badawcze prowadzących i poznać nowych ludzi.

Polecam. Doświadczenie bezcenne.

Magdalena Kwoka
Specjalista ds. Badania Rynku i PR, Kärcher

 

cytatadamianSzkołę zaczynałem jako student ostatniego roku psychologii, nie posiadając (poza kilkoma praktykami) doświadczenia zawodowego. Miałem nadzieję, że SCI pomoże mi dostać pierwszą pracę w branży badań rynku. I muszę przyznać, że to była trafiona inwestycja, gdyż Szkołę kończyłem już jako asystent badań ilościowych w dużej agencji badawczej (jako student oczywiście nadal też:)). SCI nie tylko była ważnym atutem dla mojego pracodawcy, ale też treści w niej poruszane okazały się mieć praktyczne przełożenie na moją pracę, ułatwiając mi stawianie pierwszych kroków w branży badań komercyjnych.

Damian Kowalski
Research Assistant, Ipsos