Ścieżka DIGITAL
Cykl zajęć dedykowany osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie badań i analiz realizowanych w przestrzeni cyfrowej.
 
Dołącz do grupy:
- przejdziesz pełną drogę projektu badawczego prowadzonego w przestrzeni digital
- poznasz unikalny, praktyczny know-how związany z projektami digital
- dowiesz się, jak działają najważniejsze narzędzia stosowane w projektach digital
- poznasz ciekawych ekspertów pracujących w obszarze digital
- nauczysz się dobrych praktyk i poznasz kluczowe błędy, których należy unikać
- poczujesz się pewniej w tematyce projektów związanych z internetem

PROGRAM:

Dzień 1

Moduł I: Wprowadzenie do badań online
  1. digital: źródła danych i wskaźników, projektowanie badań i analiz, badania eksploracyjne a badania eksperymentalne: stawianie i testowanie hipotez, etyka badawcza, ESOMAR
  2. w jakich warunkach badania internetowe są właściwe, a w jakich nie – praktyczne wytyczne co do tematyki, badanych populacji, wykorzystywanych metod badawczych.
  3. case study – wybór tematu badania i wstępnych dróg jego opracowania, wstęp do desk research, praca domowa: desk research – internet – badania i raporty związane z tematem

Dzień 2

Moduł II: Badania w środowisku online – założenia, wyzwania, przygotowanie projektu badawczego
  1. pomiar Internetu - dostępne dane i zakres ich wykorzystania, ćwiczenie dot. interpretacji podstawowych wskaźników i miar digitalowych używanych w planowaniu mediów cyfrowych; zajęcia z udziałem przedstawiciela partnera merytorycznego
  2. analizy w środowisku digital: gdy metodologia spotyka się z technologią – miary deklaratywne vs miary behawioralne; zajęcia z udziałem przedstawiciela branży telewizyjnej
  3. projekt kwestionariusza/scenariusza – założenia, dopracowanie pytań/tematów
  4. przygotowanie pilotażu e. przygotowanie realizacji badania
  5. przygotowanie materiałów dla panelu badawczego/platformy, decyzja o kwotach, zasięg Internetu w populacji, zasięg platformy emisyjnej w populacji

Dzień 3

Moduł III: Analizy i wizualizacja danych, wnioski a rekomendacje - warsztat praktyczny
  1. analiza wyników
  2. przygotowanie podsumowania wyników, wizualizacja wyników, prezentacja

Dzień 4

Moduł IV: Cyber 7.0

Dzień 5

Moduł V: Szkolenie otwarte z oferty PTBRiO dostosowane do potrzeb uczestnika ścieżki
pobierz program: pdf
lebkowska y Mentorem ścieżki jest

Agnieszka Łebkowska
dyrektor zarządzająca
Mands

Badacz, trener. Absolwentka psychologii, w branży od 1998. Pracowała w PBS DGA (od badacza po pełnomocnika zarządu) oraz TNS OBOP (lider sektora technology). W Grupie Onet S.A. była dyrektorem działu badań i analiz, odpowiadała za wszystkie projekty badawcze i analityczne dotyczące użytkowników oraz wspierające sprzedaż. Jako projektant badań ceni podejście strategiczne oraz testowanie perspektyw wynikających z różnych paradygmatów. Koncentruje się na dwóch obszarach: badaniach online oraz badaniach dla obszaru HR (employer branding, kultura organizacyjna, badania pracowników, efektywność rozwoju zawodowego). Lubi dziwne pytania i nietypowe projekty.

Partner merytoryczny:

pbi

Termin i miejsce:

Od marca 2017 r. w siedzibie PTBRiO, dokładne daty zostaną ustalone wspólnie z uczestnikami.

Formy pracy:

wykłady, warsztaty, konsultacje indywidualne

Koszt udziału:

3499 zł netto do końca stycznia, zgłoszenie w późniejszym terminie: 3999 zł netto

zobacz także: zobacz client