Program


18 listopada 2016

Konsument czujący, myślący, kupujący - wstęp do podejścia Consumer Intelligence
moduł I/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Agnieszka Łebkowska, dyrektor zarządzająca, Mands

Insighty konsumenckie
moduł II/XVI, 4h 

prowadzi: Michał Kociankowski, właściciel, Synergion

19 listopada 2016

Psychologia konsumenta
moduł III/XVI, 4h

prowadzi: Dominika Maison, prezes MAISON & PARTNERS, dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

Techniki jakościowe
moduł IV/XVI, 4h

prowadzi: Dominika Maison, prezes MAISON & PARTNERS, dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

2 grudnia 2016

Teoria i praktyka realizacji marketingowych badań ilościowych. Metody, narzędzia oraz zmiany technologiczne
moduł V/XVI, 8h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Tomasz Dulinicz, współzałożyciel, smartscope

3 grudnia 2016

Etnografia w służbie marketingu
moduł VI/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Tomasz Jędrkiewicz, Market Research Manager, T-Mobile Polska

Badania User Experience
moduł VII/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Katarzyna Gawlik, wiceprezes, PTBRiO

16 grudnia 2016

Jakość, satysfakcja, lojalność w badaniach marketingowych
moduł VIII/XVI, 8h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Arkadiusz Wódkowski, prezes, AMPS

17 grudnia 2016

Badania trendów
moduł IX/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Katarzyna Gawlik, wiceprezes, PTBRiO

Badania marki
moduł X/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Marek Biskup, Client Service Director, Millward Brown

13 stycznia 2017

Badania U&A oraz badania segmentacyjne
moduł XI/XVI, 8h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Anna Forycka-Zawadka, Consumer Insight & Market Intelligence Manager, Nestle Polska

14 stycznia 2017

Badania NPD (New Product Development) bez tajemnic
moduł XII/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzą: Anna Gorączka, Consumer Insight & Category Development Manager, Hochland Polska
i Michał Protasiuk, Manager ds. strategii, Kompania Piwowarska

Badania sieci
moduł XIII/XVI, 4h

prowadzi: Jan Zając, prezes Sotrender, adiunkt na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim

27 stycznia 2017

Badania komunikacji
moduł XIV/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzi: Adam Polasz, dyrektor ds. badań i analiz, ONE ELEVEN

Niekanoniczne metody i techniki badawcze
moduł XV/XVI, 4h, pobierz opis tutaj

prowadzą: Anna Mazerant, Qualitative Insights Manager, 4P research mix
i Adam Polasz, dyrektor ds. badań i analiz, ONE ELEVEN

28 stycznia 2017

Komunikacja wyników badań
moduł XVI/XVI, 4h

prowadzi: Mateusz Galica, Strategy Director, TNS Polska

Egzamin

test wyboru + rozwiązanie case’u badawczego wraz z prezentacją rozwiązania