organizator:
ptbrio
partnerzy:
mpkwebankieta
 

Cyber Transformations

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach chcemy dyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformations.

 Dowiedz się więcej

Konferencja Cyber odbywa się 4 kwietnia 2019 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.


Rada Programowa

W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.
Od kilkunastu lat związany z marketingiem digitalowym i marketingiem w ogóle. Zarówno po stronie klienta (Kompania Piwowarska, Pepsico) jak i agencji reklamowych. Specjalizuje się w temacie transformacji digitalowej w dużych organizacjach. W Pepsico zarządza zespołem specjalistów marketingu digitalowego w regionie Europy Centralnej i Bałkanów. Prywatnie entuzjasta nowych technologii, domorosły malarz i miłośnik żeglarstwa.
Ekspert w obszarze badań rynkowych, telemetrii i badań internetowych. Specjalista w zakresie budowy strategii komunikacji w mediach ze szczególnym naciskiem na internet oraz badań oglądalności. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą obejmującą prowadzenie badań przez internet, pomiaru widowni, komunikację medialną w sieci, strategie interaktywne, marketing internetowy oraz reklamę. Wieloletni członek zespołów redakcyjnych raportów strategicznych Interactive Advertising Bureau, publikacji branżowych oraz autor kilkudziesięciu artykułów o sektorze mediowym w czasopismach w Polsce i za granicą. Były prezes zarządu spółki Polskie Badania Internetu oraz zastępca dyrektora marketingu TVP. Członek PTBRiO, arbiter Rady Etyki Reklamy, członek Rady Nadzorczej Fundacji Opoka. Wykładowca na kierunkach studiów związanych z komunikacją, PR, marketingiem, internetem, dziennikarstwem i badaniami, obecne na Collegium Civitas i Akademii Górniczo-Hutniczej, a w przeszłości także na Uniwersytecie Jana Pawła II, Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. W odległej przeszłości był także producentem telewizyjnym, dziennikarzem i naukowcem.
Od kilkunastu lat związana z badaniami i analizami marketingowymi. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej oraz Hochland. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska dostarczając insightów i rekomendacji do budowania strategii firmy, marki, komunikacji i kategorii. Częsty prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych. Trener PTBRiO prowadzący szkolenia z zakresu gamification, ekonomii behawioralnej, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych.
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym. Interesuje sie nowymi technologiami jak np. chatboty, oraz ich zastosowaniem w badaniach jak i w biznesie.
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na czołowych konferencjach. Skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych.

Program

09.00-09.30
rejestracja uczestników & kawa

09.30-09.40
 Otwarcie sesji plenarnej 
Michał Protasiuk, Google i Filip Barański, Pepsico

09.40-10.00
Nowe wymiary interakcji człowiek-maszyna
Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego

10.00-10.20

10.20-10.40
Budowanie marek w realiach ery cyfrowej
Renata Szopa-Milde, Intersnack

10.40-11.00
Conversational Commerce
Dawid Papież, Google

11.00-11.10
 Sesja pytań i odpowiedzi 

11:10-11:40
CyberNetworking & kawa

 
 SESJA CyberHuman 

Na sesję zaprasza Michał Kociankowski, Synergion

 SESJA CyberResearch 

Na sesję zaprasza Anna Martenka, Play


11.40-11.50
 Otwarcie sesji 
 Otwarcie sesji 

11.50-12.10
Grywalizacja miłości. Co transformuje nam Tinder?
Jacek Wasilewski, Narrative Impact i Agata Kostrzewa, Uniwersytet Warszawski


12.30-12.50
Fortnite - współczesne podwórko młodego pokolenia
Piotr Bombol, Gameset i Katarzyna Stąpór, BNA


13.10-13.20
 Sesja pytań i odpowiedzi 
 Sesja pytań i odpowiedzi 

13.20-14.20
CyberNetworking & lunch

 
 SESJA CyberTraps 

Na sesję zaprasza Anna Gorączka, Żabka

 SESJA CyberIntelligence 

Na sesję zaprasza Andrzej Garapich


14.20-14.30
 Otwarcie sesji 
 Otwarcie sesji 

14.30-14.50

Atak robotów - czy marketingowcy mogą spać spokojnie?
Maciej Świątek i Anita Serafin, Mindshare


14.50-15.10

The Blind Side
Rafał Treichel, IQS i Aneta Kubik, mBank

Czy algorytmy zastąpią badacza w budowaniu strategii marki pracodawcy?
Barbara Zych i Martyna Karpiuk, Employer Branding Institute


15.10-15.30

Pragmatic Machine Learning in Business
Jan Zając i Jakub Nowacki, Sotrender


15.30-15.40
 Sesja pytań i odpowiedzi 
 Sesja pytań i odpowiedzi 

15:40-16:00
CyberNetworking & kawa

16.00-17.00
 Single Source Challenge 
panel

17.00
 Zakończenie 

 

Informacje

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Uczestnicy cyklu konferencji Cyber (2015-2018)

wykres1
wykres2
Konferencje zgromadziły dotychczas kilkaset osób, reprezentujących zarówno dostawców jak i odbiorców badań. Wśród uczestników ostatnich trzech edycji znaleźli się m.in. przedstawiciele:
11bitstudios, 4funTV, 4PResearchMix, ABM, Accenture, ADHDWarsaw, AgencjaK2, Agora, AkademiaLeonaKoźmińskiego, annamiotk.pl, AonHewitt, ARCRynekiOpinia, ARIADNA, Audioteka, BankMillennium, BankOchronyŚrodowiska, BankPekao, BankPKO, BankZachodniWBK, BBCWorldwidePolska, BEELINEResearch&Consulting, BGŻBNPParibas, BIQData, Blue449, BrandFibresbyVML, Brasil, CARREFOUR, CastoramaPolska, CBOS, CentrumNaukiKopernik, Cheil, clouddevelopment, CluePR, CollegiumCivitas, CompensaTUVIG, crossweb.pl, DataWise, DELabUW, Difference, Expert2group, Faceaddicted, Feno, Filmpoint, Focus, TOKFM, F-SECURE, FundacjaDKMS, Futu, FutureProcessing, Gameset, Gemius, GfKPolonia, Google, GREY, GrupaOnet, GrupaVSC, HarvardBusinessReviewPolska, HavasMedia, HBO, HiphopTV(EskaTV), ICMUW, IKEA, IMASInternational, InfutureHatalska, INGBankŚląski, InitiativeMedia, InnyFormat, InsightShot, InstytutAdamaMickiewicza, InstytutDziennikarstwaiKomunikacjiSpołecznej, UniwersytetWrocławski, InstytutSocjologiiUJ, InstytutSocjologiiUW, InterCars, IntersnackPoland, IPSOS, IQS, IRCenter, K2Media, Kantar, KantarInsights, KantarMillwardBrown, KantarTNS, Kekemeke, KRConsulting, KróliczaNora, KRRiT, LaWonderlab, Link4, LOTTEWedel, Maison&Partners, MarketingPrzyKawie, MaxWillgrow, mBank, MediaDirection, MediaCom, Mediavest, MeltingPot, METROPROPERTIES, MindsharePolska, MuzeumPOLIN, Naftyńskiisynowie, NarodowyBankPolski, NarrativeImpact, Nestle, Neuroidea, Nielsen, NielsenAudienceMeasurement, NorstatPolska, NowyMarketing, NUTRICIAPolska, OneEleven, one2tribe, Openfield, OrangePolska, PAP, PBC, PBI, PBS, Performics, PHDMediaDirection, PLAY, PublicisMedia, QuantumLab, ResearchNow, Salestube, Samsung, SemioticSolutions, SequenceHCPartners, socialpress, Socjomania, Sotrender, Sprint, Starcom, startuptv.pl, Stratega, StratosferabyDeloitte, SurveySamplingGermany, SWResearch, SWPS, Symetria, SymetriaUX, Synergion, SzkołaNaukSpołecznychIFISPAN, TelewizjaPolska, T-mobile, TNSPolska, TotalizatorSportowy, TVN, TVNDIGITAL, TVNMEDIA, TVP, UKSW, UniversalMcCann, UniwersytetJagielloński, UniwersytetWarszawski, Urządm.st.Warszawy, UXPlus, ValueMedia, VIACOM, VMLPoland, WARTA, Wavemaker, webankieta.pl, WirtualnaPolskaMedia, WZZ"Herbapol", ZenithOptimedia, Zymetria.

firmy

Ceny

osobyzgłoszenie do 4 marcazgłoszenie od 5 marca do 19 marcazgłoszenie po 19 marca
pierwsza osoba z firmy 849 zł 949 zł 1149 zł
druga osoba z firmy 749 zł 849 zł 1049 zł
trzecia i każda następna osoba z firmy 649 zł 749 zł 949 zł

Wejściówka firmowa na okaziciela

Jeśli nie możesz uczestniczyć w całym wydarzeniu, skorzystaj z wejściówki na okaziciela i podziel się nią z Twoimi współpracownikami. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. Na Waszym identyfikatorze kongresowym zostanie umieszczona jedynie nazwa firmy. w przypadku zgłoszenia firmowego do ceny zostanie doliczone 100 zł netto od każdego zgłoszenia na okaziciela.

Voucher członkowski PTBRiO, czyli dodatkowa zniżka dla członków PTBRiO.

Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz to w formularzu zakupowym, a my naliczymy zniżkę 200zł.
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.

UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.

Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.

Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 19 marca 2019 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.


CyberExpo

Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberTransformations skontaktuje się z nami.

PARTNERZY:

iwonaIwona Ziółkowska

ziolkowska@ora.pl

MEDIA:

tomTomasz Sławiński

tomek.slawinski@funksters.pl


Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

ORA&Funksters,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa 22 649 97 74;
cyber@ptbrio.pl

WYKORZYSTAJ ZNIŻKI!
KUP BILETY
logo w
Konferencja PTBRiO CNK.4.4.19
WYKORZYSTAJ ZNIŻKI!
organizator:
ptbrio
partnerzy:
mpkwebankieta
 

Cyber Transformations

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach chcemy dyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformations.

 Dowiedz się więcej

Konferencja Cyber odbywa się 4 kwietnia 2019 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Rada Programowa

W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.
Od kilkunastu lat związany z marketingiem digitalowym i marketingiem w ogóle. Zarówno po stronie klienta (Kompania Piwowarska, Pepsico) jak i agencji reklamowych. Specjalizuje się w temacie transformacji digitalowej w dużych organizacjach. W Pepsico zarządza zespołem specjalistów marketingu digitalowego w regionie Europy Centralnej i Bałkanów. Prywatnie entuzjasta nowych technologii, domorosły malarz i miłośnik żeglarstwa.
Ekspert w obszarze badań rynkowych, telemetrii i badań internetowych. Specjalista w zakresie budowy strategii komunikacji w mediach ze szczególnym naciskiem na internet oraz badań oglądalności. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą obejmującą prowadzenie badań przez internet, pomiaru widowni, komunikację medialną w sieci, strategie interaktywne, marketing internetowy oraz reklamę. Wieloletni członek zespołów redakcyjnych raportów strategicznych Interactive Advertising Bureau, publikacji branżowych oraz autor kilkudziesięciu artykułów o sektorze mediowym w czasopismach w Polsce i za granicą. Były prezes zarządu spółki Polskie Badania Internetu oraz zastępca dyrektora marketingu TVP. Członek PTBRiO, arbiter Rady Etyki Reklamy, członek Rady Nadzorczej Fundacji Opoka. Wykładowca na kierunkach studiów związanych z komunikacją, PR, marketingiem, internetem, dziennikarstwem i badaniami, obecne na Collegium Civitas i Akademii Górniczo-Hutniczej, a w przeszłości także na Uniwersytecie Jana Pawła II, Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. W odległej przeszłości był także producentem telewizyjnym, dziennikarzem i naukowcem.
Od kilkunastu lat związana z badaniami i analizami marketingowymi. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej oraz Hochland. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska dostarczając insightów i rekomendacji do budowania strategii firmy, marki, komunikacji i kategorii. Częsty prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych. Trener PTBRiO prowadzący szkolenia z zakresu gamification, ekonomii behawioralnej, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych.
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym. Interesuje sie nowymi technologiami jak np. chatboty, oraz ich zastosowaniem w badaniach jak i w biznesie.
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na czołowych konferencjach. Skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych.

Program.

09.00-09.30
rejestracja uczestników & kawa
09.30-09.40
 Otwarcie sesji plenarnej 
Michał Protasiuk, Google i Filip Barański, Pepsico
09.40-10.00
Nowe wymiary interakcji człowiek-maszyna
Aleksandra Przegalińska, Akademia Leona Koźmińskiego
10.00-10.20
10.20-10.40
Budowanie marek w realiach ery cyfrowej
Renata Szopa-Milde, Intersnack
10.40-11.00
Conversational Commerce
Dawid Papież, Google
11.00-11.10
 Sesja pytań i odpowiedzi 
11:10-11:40
CyberNetworking & kawa
 
 SESJA CyberHuman 

Na sesję zaprasza Michał Kociankowski, Synergion

 SESJA CyberResearch 

Na sesję zaprasza Anna Martenka, Play

11.40-11.50
Otwarcie sesji
Otwarcie sesji
11.50-12.10
Grywalizacja miłości. Co transformuje nam Tinder?
Jacek Wasilewski, Narrative Impact i Agata Kostrzewa, Uniwersytet Warszawski
12.30-12.50
Fortnite - współczesne podwórko młodego pokolenia
Piotr Bombol, Gameset i Katarzyna Stąpór, BNA
13.10-13.20
Sesja pytań i odpowiedzi
Sesja pytań i odpowiedzi
13.20-14.20
CyberNetworking & lunch
 
 SESJA CyberTraps 

Na sesję zaprasza Anna Gorączka, Żabka

 SESJA CyberIntelligence 

Na sesję zaprasza Andrzej Garapich

14.20-14.30
Otwarcie sesji
Otwarcie sesji
14.30-14.50

Atak robotów - czy marketingowcy mogą spać spokojnie?
Maciej Świątek i Anita Serafin, Mindshare

14.50-15.10

The Blind Side
Rafał Treichel, IQS i Aneta Kubik, mBank

Czy algorytmy zastąpią badacza w budowaniu strategii marki pracodawcy?
Barbara Zych i Martyna Karpiuk, Employer Branding Institute

15.10-15.30

Pragmatic Machine Learning in Business
Jan Zając i Jakub Nowacki, Sotrender

15.30-15.40
Sesja pytań i odpowiedzi
Sesja pytań i odpowiedzi
15:40-16:00
CyberNetworking & kawa
16.00-17.00
Single Source Challenge
panel
17.00
Zakończenie

 

Informacje

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Uczestnicy cyklu konferencji Cyber (2015-2018)

wykres1
wykres2
Konferencje zgromadziły dotychczas kilkaset osób, reprezentujących zarówno dostawców jak i odbiorców badań. Wśród uczestników ostatnich trzech edycji znaleźli się m.in. przedstawiciele:
11bitstudios, 4funTV, 4PResearchMix, ABM, Accenture, ADHDWarsaw, AgencjaK2, Agora, AkademiaLeonaKoźmińskiego, annamiotk.pl, AonHewitt, ARCRynekiOpinia, ARIADNA, Audioteka, BankMillennium, BankOchronyŚrodowiska, BankPekao, BankPKO, BankZachodniWBK, BBCWorldwidePolska, BEELINEResearch&Consulting, BGŻBNPParibas, BIQData, Blue449, BrandFibresbyVML, Brasil, CARREFOUR, CastoramaPolska, CBOS, CentrumNaukiKopernik, Cheil, clouddevelopment, CluePR, CollegiumCivitas, CompensaTUVIG, crossweb.pl, DataWise, DELabUW, Difference, Expert2group, Faceaddicted, Feno, Filmpoint, Focus, TOKFM, F-SECURE, FundacjaDKMS, Futu, FutureProcessing, Gameset, Gemius, GfKPolonia, Google, GREY, GrupaOnet, GrupaVSC, HarvardBusinessReviewPolska, HavasMedia, HBO, HiphopTV(EskaTV), ICMUW, IKEA, IMASInternational, InfutureHatalska, INGBankŚląski, InitiativeMedia, InnyFormat, InsightShot, InstytutAdamaMickiewicza, InstytutDziennikarstwaiKomunikacjiSpołecznej, UniwersytetWrocławski, InstytutSocjologiiUJ, InstytutSocjologiiUW, InterCars, IntersnackPoland, IPSOS, IQS, IRCenter, K2Media, Kantar, KantarInsights, KantarMillwardBrown, KantarTNS, Kekemeke, KRConsulting, KróliczaNora, KRRiT, LaWonderlab, Link4, LOTTEWedel, Maison&Partners, MarketingPrzyKawie, MaxWillgrow, mBank, MediaDirection, MediaCom, Mediavest, MeltingPot, METROPROPERTIES, MindsharePolska, MuzeumPOLIN, Naftyńskiisynowie, NarodowyBankPolski, NarrativeImpact, Nestle, Neuroidea, Nielsen, NielsenAudienceMeasurement, NorstatPolska, NowyMarketing, NUTRICIAPolska, OneEleven, one2tribe, Openfield, OrangePolska, PAP, PBC, PBI, PBS, Performics, PHDMediaDirection, PLAY, PublicisMedia, QuantumLab, ResearchNow, Salestube, Samsung, SemioticSolutions, SequenceHCPartners, socialpress, Socjomania, Sotrender, Sprint, Starcom, startuptv.pl, Stratega, StratosferabyDeloitte, SurveySamplingGermany, SWResearch, SWPS, Symetria, SymetriaUX, Synergion, SzkołaNaukSpołecznychIFISPAN, TelewizjaPolska, T-mobile, TNSPolska, TotalizatorSportowy, TVN, TVNDIGITAL, TVNMEDIA, TVP, UKSW, UniversalMcCann, UniwersytetJagielloński, UniwersytetWarszawski, Urządm.st.Warszawy, UXPlus, ValueMedia, VIACOM, VMLPoland, WARTA, Wavemaker, webankieta.pl, WirtualnaPolskaMedia, WZZ"Herbapol", ZenithOptimedia, Zymetria.

firmy

Ceny

ceny

Wejściówka firmowa na okaziciela

Jeśli nie możesz uczestniczyć w całym wydarzeniu, skorzystaj z wejściówki na okaziciela i podziel się nią z Twoimi współpracownikami. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. Na Waszym identyfikatorze kongresowym zostanie umieszczona jedynie nazwa firmy. w przypadku zgłoszenia firmowego do ceny zostanie doliczone 100 zł netto od każdego zgłoszenia na okaziciela.

Voucher członkowski PTBRiO, czyli dodatkowa zniżka dla członków PTBRiO.

Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz to w formularzu zakupowym, a my naliczymy zniżkę 200zł.
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.

UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.

Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.

Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 19 marca 2019 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

CyberExpo

Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberTransformations skontaktuje się z nami.

PARTNERZY:

iwona

Iwona Ziółkowska
ziolkowska@ora.pl

MEDIA:

tom

Tomasz Sławiński
tomek.slawinski@funksters.pl

Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

ORA&Funksters,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa 22 649 97 74;
cyber@ptbrio.pl