#research #human #media #brand #community
ciekawe zjawiska, innowacyjne praktyki działania, przełomowe technologie, śmiałe projekty, odważne wizje
Opowiedz światu swoją historię podczas konferencji CyberTransformations.

cta w

logo w
Konferencja PTBRiO
CNK.4.4.19

cta w

#research #human #media #brand #community
ciekawe zjawiska, innowacyjne praktyki działania, przełomowe technologie, śmiałe projekty, odważne wizje
Opowiedz światu swoją historię podczas konferencji CyberTransformations.

organizator:
ptbrio
partner:
mpk

Cyber Transformations

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach chcemy dyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformations.

 Dowiedz się więcej

Rada Programowa

protasiuk

Michał Protasiuk

Przewodniczący Rady
W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.
baranski

Filip Barański

Pepsico
Od kilkunastu lat związany z marketingiem digitalowym i marketingiem w ogóle. Zarówno po stronie klienta (Kompania Piwowarska, Pepsico) jak i agencji reklamowych. Specjalizuje się w temacie transformacji digitalowej w dużych organizacjach. W Pepsico zarządza zespołem specjalistów marketingu digitalowego w regionie Europy Centralnej i Bałkanów. Prywatnie entuzjasta nowych technologii, domorosły malarz i miłośnik żeglarstwa.
garapich

Andrzej Garapich

Pracował w Telewizji Polskiej i PBI. Był także naukowcem, dziennikarzem i producentem telewizyjnym. Z wykształcenia jest biologiem i paleontologiem, a w zamierzchłej przeszłości obronił doktorat z tej dziedziny.
goraczka

Anna Gorączka

Żabka
Od kilkunastu lat związana z badaniami i analizami marketingowymi. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej oraz Hochland. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska dostarczając insightów i rekomendacji do budowania strategii firmy, marki, komunikacji i kategorii. Częsty prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych. Trener PTBRiO prowadzący szkolenia z zakresu gamification, ekonomii behawioralnej, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych.
kocian

Michał Kociankowski

Synergion
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
martenka

Anna Martenka

Play
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym. Interesuje sie nowymi technologiami jak np. chatboty, oraz ich zastosowaniem w badaniach jak i w biznesie.
przegalinska

Aleksandra Przegalińska

Akademia Leona Koźmińskiego
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych
sobieszek

Krzysztof Sobieszek

Publicis Media Polska
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na czołowych konferencjach. Skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych..

Informacje

Konferencja Cyber odbywa się 4 kwietnia 2019 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Dojazd do Centrum Nauki Kopernik

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Ceny

osobyzgłoszenie do 4 marcazgłoszenie od 5 marca do 19 marcazgłoszenie po 19 marca
pierwsza osoba z firmy 849 zł 949 zł 1149 zł
druga osoba z firmy 749 zł 849 zł 1049 zł
trzecia i każda następna osoba z firmy 649 zł 749 zł 949 zł

Wejściówka firmowa na okaziciela

Jeśli nie możesz uczestniczyć w całym wydarzeniu, skorzystaj z wejściówki na okaziciela i podziel się nią z Twoimi współpracownikami. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. Na Waszym identyfikatorze kongresowym zostanie umieszczona jedynie nazwa firmy. w przypadku zgłoszenia firmowego do ceny zostanie doliczone 100 zł netto od każdego zgłoszenia na okaziciela.

Voucher członkowski PTBRiO, czyli dodatkowa zniżka dla członków PTBRiO.

Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz to w formularzu zakupowym, a my naliczymy zniżkę 200zł.
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.

UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.

Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.

Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 19 marca 2019 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

CyberExpo

Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberTransformations skontaktuje się z nami.

PARTNERZY:

iwonaIwona Ziółkowska

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

MEDIA:

tomTomasz Sławiński

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

ORA&Funksters,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa 22 649 97 74;
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.