organizator:
ptbrio
partnerzy:
mpkwebankieta
 

Cyber Transformations

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach chcemy dyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformations.

 Dowiedz się więcej

Konferencja Cyber odbywa się 4 kwietnia 2019 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.


Rada Programowa

W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.
Od kilkunastu lat związany z marketingiem digitalowym i marketingiem w ogóle. Zarówno po stronie klienta (Kompania Piwowarska, Pepsico) jak i agencji reklamowych. Specjalizuje się w temacie transformacji digitalowej w dużych organizacjach. W Pepsico zarządza zespołem specjalistów marketingu digitalowego w regionie Europy Centralnej i Bałkanów. Prywatnie entuzjasta nowych technologii, domorosły malarz i miłośnik żeglarstwa.
Ekspert w obszarze badań rynkowych, telemetrii i badań internetowych. Specjalista w zakresie budowy strategii komunikacji w mediach ze szczególnym naciskiem na internet oraz badań oglądalności. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą obejmującą prowadzenie badań przez internet, pomiaru widowni, komunikację medialną w sieci, strategie interaktywne, marketing internetowy oraz reklamę. Wieloletni członek zespołów redakcyjnych raportów strategicznych Interactive Advertising Bureau, publikacji branżowych oraz autor kilkudziesięciu artykułów o sektorze mediowym w czasopismach w Polsce i za granicą. Były prezes zarządu spółki Polskie Badania Internetu oraz zastępca dyrektora marketingu TVP. Członek PTBRiO, arbiter Rady Etyki Reklamy, członek Rady Nadzorczej Fundacji Opoka. Wykładowca na kierunkach studiów związanych z komunikacją, PR, marketingiem, internetem, dziennikarstwem i badaniami, obecne na Collegium Civitas i Akademii Górniczo-Hutniczej, a w przeszłości także na Uniwersytecie Jana Pawła II, Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. W odległej przeszłości był także producentem telewizyjnym, dziennikarzem i naukowcem.
Od kilkunastu lat związana z badaniami i analizami marketingowymi. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej oraz Hochland. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska dostarczając insightów i rekomendacji do budowania strategii firmy, marki, komunikacji i kategorii. Częsty prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych. Trener PTBRiO prowadzący szkolenia z zakresu gamification, ekonomii behawioralnej, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych.
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym. Interesuje sie nowymi technologiami jak np. chatboty, oraz ich zastosowaniem w badaniach jak i w biznesie.
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na czołowych konferencjach. Skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych.

Informacje

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Uczestnicy cyklu konferencji Cyber (2015-2018)

wykres1
wykres2
Konferencje zgromadziły dotychczas kilkaset osób, reprezentujących zarówno dostawców jak i odbiorców badań. Wśród uczestników ostatnich trzech edycji znaleźli się m.in. przedstawiciele:
11bitstudios, 4funTV, 4PResearchMix, ABM, Accenture, ADHDWarsaw, AgencjaK2, Agora, AkademiaLeonaKoźmińskiego, annamiotk.pl, AonHewitt, ARCRynekiOpinia, ARIADNA, Audioteka, BankMillennium, BankOchronyŚrodowiska, BankPekao, BankPKO, BankZachodniWBK, BBCWorldwidePolska, BEELINEResearch&Consulting, BGŻBNPParibas, BIQData, Blue449, BrandFibresbyVML, Brasil, CARREFOUR, CastoramaPolska, CBOS, CentrumNaukiKopernik, Cheil, clouddevelopment, CluePR, CollegiumCivitas, CompensaTUVIG, crossweb.pl, DataWise, DELabUW, Difference, Expert2group, Faceaddicted, Feno, Filmpoint, Focus, TOKFM, F-SECURE, FundacjaDKMS, Futu, FutureProcessing, Gameset, Gemius, GfKPolonia, Google, GREY, GrupaOnet, GrupaVSC, HarvardBusinessReviewPolska, HavasMedia, HBO, HiphopTV(EskaTV), ICMUW, IKEA, IMASInternational, InfutureHatalska, INGBankŚląski, InitiativeMedia, InnyFormat, InsightShot, InstytutAdamaMickiewicza, InstytutDziennikarstwaiKomunikacjiSpołecznej, UniwersytetWrocławski, InstytutSocjologiiUJ, InstytutSocjologiiUW, InterCars, IntersnackPoland, IPSOS, IQS, IRCenter, K2Media, Kantar, KantarInsights, KantarMillwardBrown, KantarTNS, Kekemeke, KRConsulting, KróliczaNora, KRRiT, LaWonderlab, Link4, LOTTEWedel, Maison&Partners, MarketingPrzyKawie, MaxWillgrow, mBank, MediaDirection, MediaCom, Mediavest, MeltingPot, METROPROPERTIES, MindsharePolska, MuzeumPOLIN, Naftyńskiisynowie, NarodowyBankPolski, NarrativeImpact, Nestle, Neuroidea, Nielsen, NielsenAudienceMeasurement, NorstatPolska, NowyMarketing, NUTRICIAPolska, OneEleven, one2tribe, Openfield, OrangePolska, PAP, PBC, PBI, PBS, Performics, PHDMediaDirection, PLAY, PublicisMedia, QuantumLab, ResearchNow, Salestube, Samsung, SemioticSolutions, SequenceHCPartners, socialpress, Socjomania, Sotrender, Sprint, Starcom, startuptv.pl, Stratega, StratosferabyDeloitte, SurveySamplingGermany, SWResearch, SWPS, Symetria, SymetriaUX, Synergion, SzkołaNaukSpołecznychIFISPAN, TelewizjaPolska, T-mobile, TNSPolska, TotalizatorSportowy, TVN, TVNDIGITAL, TVNMEDIA, TVP, UKSW, UniversalMcCann, UniwersytetJagielloński, UniwersytetWarszawski, Urządm.st.Warszawy, UXPlus, ValueMedia, VIACOM, VMLPoland, WARTA, Wavemaker, webankieta.pl, WirtualnaPolskaMedia, WZZ"Herbapol", ZenithOptimedia, Zymetria.

firmy

Ceny

osobyzgłoszenie do 4 marcazgłoszenie od 5 marca do 19 marcazgłoszenie po 19 marca
pierwsza osoba z firmy 849 zł 949 zł 1149 zł
druga osoba z firmy 749 zł 849 zł 1049 zł
trzecia i każda następna osoba z firmy 649 zł 749 zł 949 zł

Wejściówka firmowa na okaziciela

Jeśli nie możesz uczestniczyć w całym wydarzeniu, skorzystaj z wejściówki na okaziciela i podziel się nią z Twoimi współpracownikami. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. Na Waszym identyfikatorze kongresowym zostanie umieszczona jedynie nazwa firmy. w przypadku zgłoszenia firmowego do ceny zostanie doliczone 100 zł netto od każdego zgłoszenia na okaziciela.

Voucher członkowski PTBRiO, czyli dodatkowa zniżka dla członków PTBRiO.

Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz to w formularzu zakupowym, a my naliczymy zniżkę 200zł.
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.

UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.

Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.

Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 19 marca 2019 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.


CyberExpo

Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberTransformations skontaktuje się z nami.

PARTNERZY:

iwonaIwona Ziółkowska

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

MEDIA:

tomTomasz Sławiński

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

ORA&Funksters,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa 22 649 97 74;
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

logo w
Konferencja PTBRiO CNK.4.4.19
organizator:
ptbrio
partnerzy:
mpkwebankieta
 

Cyber Transformations

Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.

O tych wszystkich tematach chcemy dyskutować podczas dziewiątej edycji konferencji Cyber, tym razem zatytułowanej CyberTransformations.

 Dowiedz się więcej

Konferencja Cyber odbywa się 4 kwietnia 2019 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Rada Programowa

W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.
Od kilkunastu lat związany z marketingiem digitalowym i marketingiem w ogóle. Zarówno po stronie klienta (Kompania Piwowarska, Pepsico) jak i agencji reklamowych. Specjalizuje się w temacie transformacji digitalowej w dużych organizacjach. W Pepsico zarządza zespołem specjalistów marketingu digitalowego w regionie Europy Centralnej i Bałkanów. Prywatnie entuzjasta nowych technologii, domorosły malarz i miłośnik żeglarstwa.
Ekspert w obszarze badań rynkowych, telemetrii i badań internetowych. Specjalista w zakresie budowy strategii komunikacji w mediach ze szczególnym naciskiem na internet oraz badań oglądalności. Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą obejmującą prowadzenie badań przez internet, pomiaru widowni, komunikację medialną w sieci, strategie interaktywne, marketing internetowy oraz reklamę. Wieloletni członek zespołów redakcyjnych raportów strategicznych Interactive Advertising Bureau, publikacji branżowych oraz autor kilkudziesięciu artykułów o sektorze mediowym w czasopismach w Polsce i za granicą. Były prezes zarządu spółki Polskie Badania Internetu oraz zastępca dyrektora marketingu TVP. Członek PTBRiO, arbiter Rady Etyki Reklamy, członek Rady Nadzorczej Fundacji Opoka. Wykładowca na kierunkach studiów związanych z komunikacją, PR, marketingiem, internetem, dziennikarstwem i badaniami, obecne na Collegium Civitas i Akademii Górniczo-Hutniczej, a w przeszłości także na Uniwersytecie Jana Pawła II, Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS. W odległej przeszłości był także producentem telewizyjnym, dziennikarzem i naukowcem.
Od kilkunastu lat związana z badaniami i analizami marketingowymi. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej oraz Hochland. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska dostarczając insightów i rekomendacji do budowania strategii firmy, marki, komunikacji i kategorii. Częsty prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych. Trener PTBRiO prowadzący szkolenia z zakresu gamification, ekonomii behawioralnej, badań innowacji oraz pomiaru efektywności działań marketingowych.
Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.
Badaczka ilościowa z inklinacjami jakościowymi. Pracowała m.in. w IIBR, IQS i ARC. Obecnie wspiera isnightami z badań zespół Play. Z wykształcenia socjolog z zapleczem psychologicznym. Interesuje sie nowymi technologiami jak np. chatboty, oraz ich zastosowaniem w badaniach jak i w biznesie.
Doktoryzowała się w dziedzinie filozofii sztucznej inteligencji w Zakładzie Filozofii Kultury Instytutu Filozofii UW, obecnie jest adiunktem w Center for Research on Organizations and Workplaces w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie prowadzi badania w Massachusetts Institute of Technology w Bostonie. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie uczestniczyła w badaniach dotyczących tożsamości w rzeczywistości wirtualnej, ze szczególnym uwzględnieniem Second Life. Interesuje się rozwojem nowych technologii, zwłaszcza zaś technologii zielonej i zrównoważonej, humanoidalnej sztucznej inteligencji, robotów społecznych i technologii ubieralnych
Doradza z zakresie transformacji cyfrowej klientom Publicis Media. Konsultant i strateg z 12-letnim doświadczeniem związany z branżą marketingu i nowych technologii. Szlify zdobywał zarówno po stronie agencji (Mindshare, Zenith), sieci społecznościowej Nk.pl, gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing oraz stowarzyszenia branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Tą szeroką perspektywę przekłada na ponad 100 wystąpień na czołowych konferencjach. Skoncentrowany na marketingu i zarządzaniu bazującym na dowodach, mierzalności działań i realnych efektach biznesowych.

Informacje

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest dziewiątą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskusji o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Uczestnicy cyklu konferencji Cyber (2015-2018)

wykres1
wykres2
Konferencje zgromadziły dotychczas kilkaset osób, reprezentujących zarówno dostawców jak i odbiorców badań. Wśród uczestników ostatnich trzech edycji znaleźli się m.in. przedstawiciele:
11bitstudios, 4funTV, 4PResearchMix, ABM, Accenture, ADHDWarsaw, AgencjaK2, Agora, AkademiaLeonaKoźmińskiego, annamiotk.pl, AonHewitt, ARCRynekiOpinia, ARIADNA, Audioteka, BankMillennium, BankOchronyŚrodowiska, BankPekao, BankPKO, BankZachodniWBK, BBCWorldwidePolska, BEELINEResearch&Consulting, BGŻBNPParibas, BIQData, Blue449, BrandFibresbyVML, Brasil, CARREFOUR, CastoramaPolska, CBOS, CentrumNaukiKopernik, Cheil, clouddevelopment, CluePR, CollegiumCivitas, CompensaTUVIG, crossweb.pl, DataWise, DELabUW, Difference, Expert2group, Faceaddicted, Feno, Filmpoint, Focus, TOKFM, F-SECURE, FundacjaDKMS, Futu, FutureProcessing, Gameset, Gemius, GfKPolonia, Google, GREY, GrupaOnet, GrupaVSC, HarvardBusinessReviewPolska, HavasMedia, HBO, HiphopTV(EskaTV), ICMUW, IKEA, IMASInternational, InfutureHatalska, INGBankŚląski, InitiativeMedia, InnyFormat, InsightShot, InstytutAdamaMickiewicza, InstytutDziennikarstwaiKomunikacjiSpołecznej, UniwersytetWrocławski, InstytutSocjologiiUJ, InstytutSocjologiiUW, InterCars, IntersnackPoland, IPSOS, IQS, IRCenter, K2Media, Kantar, KantarInsights, KantarMillwardBrown, KantarTNS, Kekemeke, KRConsulting, KróliczaNora, KRRiT, LaWonderlab, Link4, LOTTEWedel, Maison&Partners, MarketingPrzyKawie, MaxWillgrow, mBank, MediaDirection, MediaCom, Mediavest, MeltingPot, METROPROPERTIES, MindsharePolska, MuzeumPOLIN, Naftyńskiisynowie, NarodowyBankPolski, NarrativeImpact, Nestle, Neuroidea, Nielsen, NielsenAudienceMeasurement, NorstatPolska, NowyMarketing, NUTRICIAPolska, OneEleven, one2tribe, Openfield, OrangePolska, PAP, PBC, PBI, PBS, Performics, PHDMediaDirection, PLAY, PublicisMedia, QuantumLab, ResearchNow, Salestube, Samsung, SemioticSolutions, SequenceHCPartners, socialpress, Socjomania, Sotrender, Sprint, Starcom, startuptv.pl, Stratega, StratosferabyDeloitte, SurveySamplingGermany, SWResearch, SWPS, Symetria, SymetriaUX, Synergion, SzkołaNaukSpołecznychIFISPAN, TelewizjaPolska, T-mobile, TNSPolska, TotalizatorSportowy, TVN, TVNDIGITAL, TVNMEDIA, TVP, UKSW, UniversalMcCann, UniwersytetJagielloński, UniwersytetWarszawski, Urządm.st.Warszawy, UXPlus, ValueMedia, VIACOM, VMLPoland, WARTA, Wavemaker, webankieta.pl, WirtualnaPolskaMedia, WZZ"Herbapol", ZenithOptimedia, Zymetria.

firmy

Ceny

ceny

Wejściówka firmowa na okaziciela

Jeśli nie możesz uczestniczyć w całym wydarzeniu, skorzystaj z wejściówki na okaziciela i podziel się nią z Twoimi współpracownikami. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w formularzu zakupowym. Na Waszym identyfikatorze kongresowym zostanie umieszczona jedynie nazwa firmy. w przypadku zgłoszenia firmowego do ceny zostanie doliczone 100 zł netto od każdego zgłoszenia na okaziciela.

Voucher członkowski PTBRiO, czyli dodatkowa zniżka dla członków PTBRiO.

Jeśli chcesz skorzystać z vouchera członkowskiego PTBRiO zaznacz to w formularzu zakupowym, a my naliczymy zniżkę 200zł.
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.

UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.

Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.

Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 19 marca 2019 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa.

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

CyberExpo

Jeśli Ty i Twoja organizacja jesteście zainteresowani współpracą podczas CyberTransformations skontaktuje się z nami.

PARTNERZY:

iwona

Iwona Ziółkowska
ziolkowska@ora.pl

MEDIA:

tom

Tomasz Sławiński
tomek.slawinski@funksters.pl

Kontakt

Organizatorem wydarzenia jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

ORA&Funksters,
ul. Szarotki 11,
02-609 Warszawa 22 649 97 74;
cyber@ptbrio.pl