Budowanie marek w realiach ery cyfrowej

szopa milde renata

Renata Szopa-Milde

Marketing Director Poland&Baltics, Digital Communication Manager Europe
w Intersnack Group
Marketer z kilkunastoletnim doświadczeniem, zdobywanym jako dyrektor marketingu, ale także jako badacz i strateg. Prowadzone przez nią marki odnoszą udokumentowane sukcesy rynkowe. Obecnie pracuje jako Marketing Director Poland&Baltics oraz Digital Communication Manager Europe w firmie Intersnack, będącej liderem rynku słonych przekąsek w Europie. Jest absolwentem marketingu (Uniwersytet Ekonomiczny Kraków). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Ekonomicznych Podstaw Współpracy Gospodarczej w Ramach Unii Europejskiej (Uniwersytet Hamburg) oraz z Psychologii Zmian Postaw i Zachowań Konsumenckich (Uniwersytet Warszawski) oraz Studia Doktoranckie (Uniwersytet Ekonomiczny Kraków) . Pasjonuje się marketingiem strategicznym, w szczególności pozycjonowaniem marek i produktów innowacyjnych. Jest osobą niezwykle kreatywną, autentycznym pasjonatem marketingu.
 

Myśl przewodnia:

Era cyfrowa wcale nie zmienia zasad budowania marek. Zmienia narzędzia, jakimi możemy je budować. Zrozumienie tego faktu pomaga marketerom odnaleźć drogę w pogmatwanym i pozornie nieogarnionym świecie internetowej komunikacji. Jednak stosowanie nowych mediów, a co za tym idzie przeróżnych form oddziaływania na konsumentów oraz fragmentaryczność komunikacji niosą pewne niebezpieczeństwa (jak np. „short-termism”), które musimy znać i brać pod uwagę. .

Sposób w jaki wnioski z wystąpienia znajdą zastosowanie w codziennej praktyce marketingowej:

Treści wystąpienia odniosą się do tak istotnych pytań jak: czy telewizja jeszcze działa? Czy możemy budować marki używając wyłącznie komunikacji internetowej? Jaka komunikacja cyfrowa buduje markę długoterminowo, a jaka powoduje tylko doraźny wzrost zainteresowania?

Nowe i oryginalne treści wystąpienia:

Wnioski, konkluzje i rekomendacje zawarte w prezentacji bazują na literaturze nurtu evidence-based marketing (by Byron Sharp, Peter Field, Les Binet) oraz analizie własnych kampanii marketingowych w kilku krajach Europejskich (by Intersnack).

powrót do programu