Segmentuj albo giń.

CRM vs DMP vs CAWI jak właściwe wykorzystywać wieloźródłową bazę wiedzy.

Krzysztof Zieliński

Business Development Manager
w Gemius
W Gemius zajmuje się integracją badań i rozwojem nowych usług. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii video online miarami telewizyjnymi oraz narzędzia do estymacji wspólnych zasięgów TV-VOD. Wspiera integrację narzędzi site-centric, adserving i social media z wewnętrznymi narzędziami badawczymi klientów. Doświadczenie w branży mediowej zdobywał m.in. w Media Direction oraz agencji Hypermedia. Występował jako prelegent na konferencjach branżowych, takich jak Forum IAB, Cyberresearch, Orange Digital Days; prowadzi szkolenia dla zespołów marketingowo-sprzedażowych
Furman Kwiatkowska katarzyna

Katarzyna Furman-Kwiatkowska

Gemius
Zawodowo związana z badaniami rynku od 2000 roku. Pracowała dla największych firm badawczych na wyłączność i jako partner (min. TNS, Kantar, IQS). Doradzała i prowadziła projekty dla najważniejszych podmiotów polskiego rynku.

Współautor dobrych praktyk i standardów jakości obsługi klientów (min. Przyjazny Bank Nesweeka, Firma Przyjazna Klientowi). Metodolog badań seksualności i zdrowia seksualnego.


Myśl przewodnia:

Magia powracalności: nie sztuka dowieźć ruch na stronę, sztuka domknąć sprzedaż. Skonfrontowanie opinii prospektów z analizą realnej ścieżki zakupowej i wynikające z tego modelowanie.

Korzyści:

Wystąpienie kierowane jest do Klientów, których strony internetowe są kanałami sprzedaży. Pokażemy wyniki holistycznego projektu z zakresu łączenia wyników CAWI, hard data (CRM), cookie leavel data (site-centric) uzyskane w ostatnim roku. Efekty współpracy interdyscyplinarnej z zespołami Klienta oraz jego partnerami (Gemius, IQS, dom mediowy). Praktyczne wskazówki i learningi mogą wykorzystać zarówno managerowie badań, UXowcy, jak i analitycy internetowi

Nowe i oryginalne treści wystąpienia:

WARTOŚĆ MARKI A WARTOŚĆ BIZNESU ONLINE
Kluczem sukcesu marka ?, tylko jakie ma znacznie dla biznesu onlinowego? Pokażemy jak marka może napędzać biznes, a jak biznes może się kręcić niekoniecznie z wysoką asocjacją brandu.

MUSISZ BYĆ I MIEĆ
Konkurencyjność w świecie online konkurencja jest nieoczywista, mała bariera wejścia pozwala w rok zdobyć istotny kawałek toru. Oferta zmienia się w odpowiedzi na potrzeby, warto nadążać . Pokażemy jak konstruować ofertę: szybko i efektywnie.

TU I TERAZ, POKOCHAJ LENIWEGO KLIENTA
Skracanie ścieżki zakupowej we właściwym miejscu i czasie. Jak rozpoznać etap procesu decyzyjnego podczas kolejnych wizyt

SEGMENTUJ ALBO GIŃ. CRM vs DMP vs CAWI
W dobie zakupu programatycznego i big data, właściwe modelowanie pozwala na optymalizację komunikacji, zarówno reklamowej jak i ofertowej. Dzięki CAWI możemy wzbogacić bazy o opinie ludzi nie cookiesów. Wnioski weryfikują wiele „oczywistości”

Opis badania:

Połączenie wielu technik zbierania danych i ich analiza na poziomie cookie:

  • CAWI Real Time Sampling, ankieta samodzielnie wypełniana w Internecie przez osoby, które odwiedziły konkretną stronę
  • Site Centric, analiza ruchu na stronie
  • Dane adserwerowe analiza źródeł ruchu
  • CRM, dane wewnętrzne Klienta
  • UX, dane wewnętrzne Klienta

Dodatkowe informacje:

Unikalnością projektu jest połączenie danych deklaratywnych i behawioralnych na poziomie cookie (a nie na poziomie zagregowanych strumieni ogólnych danych). Połączyliśmy świat: badaczy ankiety CAWI, z analityką strony, modelem atrybucji oraz analizą biznesową. Ogromnym benefitem dla klienta jest wsparcie komunikacji i koordynacji wewnątrz organizacji; integracja działów oraz polepszenie efektywności współpracy i działań.
powrót do programu