CNK 4.3.15
CyberRE 5.0 to najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji.
W marcu 2015 wypełni ją 20 merytorycznych wystąpień
o najistotniejszych aspektach biznesu, badań i konsumpcji w epoce postcyfrowej. W przygotowanym, po raz pierwszy w tym roku, CyberExpo oraz CyberShowroomie zostaną zaprezentowane narzędzia do eksploracji postaw konsumenckich, rozpiętych miedzy realnym a cyfrowym światem.
Serdecznie zapraszamy już 4 marca do warszawskiego Centrum Nauki Kopernik!
plan
Organizator: Partner Platynowy: Partnerzy Srebrni: Partner Technologiczny:
marketer marketer marketerariadna ankietka
Partnerzy:
marketermarketingnowymarketingsocialpressonetbiznesplthinktank
 
 
CyberExpo
Blisko pół tysiąca metrów kw. powierzchni kontaktu dostawców i odbiorców cyberproduktów i usług. Miejsce na liczne stoiska, nazywane przez nas CyberSpotami. Ich zaleta to nie tylko estetyka, ale zdumiewająco niska cena – tylko 1990 zł wliczając koszty dedykowanej grafiki i udziału dwóch osób w całej konferencji! Wszystko zaaranżowane w nowoczesnych wnętrzach CNK, do których zupełnie swobodnie można zaprosić klientów i wcale nie muszą oni brać udziału w konferencji. To oferta, której nie można przegapić.

Poznaj naszą ofertę współpracy.
Uczestnicy minionych edycji:

CyberEssence
Esencja CyberRE 5.0 – serce eventu i najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i człowieka/konsumenta.
Ponad 20 wystąpień o najistotniejszych aspektach biznesu, badań i konsumpcji w epoce postcyfrowej. Prezentacje wybrane i zweryfikowane przez CyberRadę Programową. Konkretnie, merytorycznie i bez komercji.

Zapoznaj się z programem
CyberRada
Nad merytorycznym kształtem CyberRe 5.0 czuwa Rada Programowa w składzie:

   
   
   
CyberShowroom
Przestrzeń prezentacji narzędzi, rozwiązań i usług instytutów badawczych, agencji interaktywnych, domów mediowych, dostawców technologii i wszystkich tych, którzy czują, że styk cyberświata i konsumenta to obszar, w którym mają coś do powiedzenia. Dosłownie „do powiedzenia”, bo istotą showroomu jest żywa prezentacja z udziałem speakera. Bez cenzury, bez ograniczeń dotyczących treści, mniej lub bardziej komercyjnie. W sumie oddajemy do dyspozycji ponad 2 godziny prime time’u na przekaz docierający do sprofilowanej grupy uczestników eventu. Jesteś zainteresowany zaprezentowaniem się w CyberShowroomie?

Poznaj naszą ofertę współpracy.
plan4
plan4
CyberChat
Narada z klientem? Niespodziewane spotkanie koleżanki ze studiów? Każdy event musi mieć wygodne miejsce na ważne rozmowy. Na CyberRE 5.0 taką rolę pełni CyberChat. Jego wyjątkowe położenie czyni każde wypowiedziane w nim słowo niemożliwym do podsłuchania, nawet przez kelnerów Roberta Sowy. Przekonajcie się sami…
plan5
Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.
UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona.
Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności.
Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 18 lutego 2015 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub faksem 22 649 97 95. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Zgłoś się
Ceny
osoby Zgłoszenie do 08 02 2015 r. Zgłoszenie między 9 a 22 02 2015 r. Zgłoszenie
po 22 02 2015 r.
1 osoba
z firmy
690 zł 790 zł 990 zł
2 osoba
z firmy
590 zł 690 zł 890 zł
3 i każda następna osoba z firmy 390 zł 490 zł 690 zł
Współpraca
CyberRE 5.0 to dzięki CyberExpo i CyberShowroomowi idealna przestrzeń prezentacji narzędzi, rozwiązań i usług instytutów badawczych, agencji interaktywnych, domów mediowych, dostawców technologii i wszystkich tych, którzy czują, że styk cyberświata i konsumenta to obszar, w którym mają coś do powiedzenia.

Poznaj naszą ofertę współpracy.
Kontakt
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii,
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa,
tel: 22 649 97 74, tel./fax: 22 649 97 75,
mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.