Jedyna w Polsce konferencja o tym

Jak technologia cyfrowa
tworzy nowego konsumenta

button blank

button blank
ptbrio

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do prezentacji

Program

09.00-09.30
Rejestracja uczestników & CyberNetworking & kawa


10.00-10.30
Far future. Prognozy dla świata w 2068 i dalej
Natalia Hatalska i Monika Jaskulska, infuture hatalska

10.30-11.00
Jak popsuliśmy Internet i jak go teraz naprawić
Dominik Batorski, Uniwersytet Warszawski i Sotrender

11:00-11:30
CyberNetworking & kawa

 
SESJA I - CyberSocial

Na sesję zaprasza Mateusz Halawa

SESJA II - CyberLiving

Na sesję zaprasza Tomek Jędrkiewicz


11.30-12.00
Między San Junipero a VR CHAT – czyli jak kultura internetu zakrzywia komunikację
Krzysztof Domeradzki, Kantar TNS i Michal Zajdel, Kantar Millward Brown
Czarne lustro – pułapki projektowania przyszłości
Maciej Maj, Openfield i Radosław Kaczmarek, Melting Pot

12.00-12.30
“Razem co do sekundy” - o społecznościach, które tworzą się NA ŻYWO
Maciej Kosiorek, Królicza Nora i Piotr Bombol, Gameset
GERITECH – czy roboty uratują naszą starość?
Barbara Frątczak-Rudnicka i Anna Mazerant, 4P research mix

12.30-13.30
CyberNetworking & lunch

 
SESJA III - CyberTouch

Na sesję zaprasza Wojciech Ozimek

SESJA IV - CyberSpirit

Na sesję zaprasza Michał Kociankowski


13.30-14.00

Mój przyjaciel robot. Między zaufaniem a lękiem.
Anna Kuropatwa, Havas Media Group



14.30-15.00

Mile połechtani przez robota
Jacek Wasilewski, Uniwersytet Warszawski i Jacek Kowalski, Neuroidea


15:00-15:15
CyberNetworking & kawa

15.15-15.45
Posthumanizm – transhumanizm
Jan Hartman, Uniwersytet Jagielloński

15:45-16:00
Podsumowanie
Michał Kociankowski, PTBRiO/Synergion

 

CyberRada

kocian

Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.

halawa

Skończył socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Jest doktorantem na Wydziale Antropologii The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie pracował ze studentami Parsons School of Design oraz z zespołem Graduate Institute for Design, Ethnography & Social Thought. Asystent w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, gdzie zajmuje się etnograficznymi badaniami i kulturową analizą życia gospodarczego. Wcześniej był badaczem jakościowym i doradcą strategicznym w Millward Brown. Stypendysta Fulbrighta, Wenner-Gren Foundation i Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej.

jedrkiewicz

Badaniami zajmuje się od 1994 roku, z tego większość jako badacz jakościowy. Przez wiele lat odpowiadał za rozwój narzędzi i produktów badawczych w Grupie IQS i NUQ Research. Od 2012 roku pracuje w T-Mobile Polska, gdzie kieruje działem badań rynku.

ozimek

Od 11 lat Prezes Zarządu one2tribe Sp. z o.o., odpowiedzialny za rozwój organizacji, wprowadzanie na rynek nowych produktów, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami. Współtwórca ponad kilkunastu usług mobilnych i internetowych oraz kilku gier online działających w Polsce i na świecie (łącznie 4 mln abonentów). Projektant gier dla biznesu, rozwiązań gamifikacyjnych i gier w edukacji. Promotor zastosowania gier w „normalnym życiu”, mówca TEDx (2011 Kraków, 2012 Hewlett Packard/Warszawa). Często występuje na konferencjach poświęconych grom w biznesie (w Polsce i zagranicą), współautor opracowań i artykułów na temat gamifikacji.

polasz

Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami marketingowymi, kiedyś po stronie klienta (w Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile), obecnie dyrektor badań i analiz w pracowni strategicznej One11 [ONE ELEVEN], gdzie odpowiada za interdyscyplinarne badania i analizy na użytek tworzonych strategii dla marek. Zawodowo interesuje się niestandardowymi metodami badawczymi i alternatywnymi źródłami wiedzy o rynku i konsumentach oraz technikami wizualizacji danych. Po pracy domorosły stolarz i cieśla.

stradowski

Syn dwojga chemików i wnuk pszczelarza, od dzieciństwa zafascynowany nauką, przyrodą i nowymi technologiami. Z wykształcenia lekarz (niepraktykujący), z przekonania racjonalista, z zawodu dziennikarz. Pracował w "Gazecie Wyborczej", "Przekroju" i "Wprost". Kilka lat temu trafił do miesięcznika "Focus", gdzie zajmuje się działem nauki, a także internetem i mediami społecznościowymi. Fascynuje go medycyna i działanie mózgu, uwielbia patrzeć w gwiazdy i przez mikroskop. Chętnie korzysta z nowych usług internetowych, lubi gadżety, choć ma ich niewiele. W nielicznych wolnych chwilach eksperymentuje w kuchni, odwiedza kawiarnie w poszukiwaniu idealnego espresso, chodzi po górach ( jeśli akurat są jakieś w okolicy). Wielokrotnie był gościem audycji naukowych i komentarzy TOK FM. W styczniu 2013 r. dołączył do grona prowadzących, by nadal robić to, co jest jego pasją - rozmawiać z mądrymi ludźmi i uczyć się od nich.

Best of Cyber

Od 2010 roku konferencje Cyber są najważniejszą w Polsce przestrzenią dyskursu o styku konsumpcji i cyfrowości. Co roku gościmy najbardziej uznanych polskich prelegentów.

Oto zapis video kilku świetnie ocenionych wystąpień z ostatnich edycji Cyber:


dr Aleksandra Przegalińska (ALK):

Zarządzanie sobą: Quantified Self i nowe trendy w zakresie wearable technologies

>

dr hab. Jacek Wasilewski (UW) i Przemysław Siewior (Neuroidea):

Mikrokosmos Youtube’a

Zobacz opis wystąpienia Jacka podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.


dr Jan Zając (UW/Sotrender) i Filip Cyprowski (Sotrender):

Tego się nie da odzobaczyć

Natalia Hatalska:

Ja, cyborg - o stosunku ludzi do HET (human enhancement technologies)

Zobacz opis wystąpienia Natalii podczas CyberHumanJak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.

Informacje

Konferencja CyberHuman odbywa się 19 kwietnia 2018 r., w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa.

Dojazd do Centrum Nauki Kopernik

Konferencje z cyklu Cyber to największe w Polsce spotkania specjalistów od postaw i zachowań konsumenckich ze specjalistami od technologii otaczającej człowieka. Tegoroczna konferencja jest ósmą edycją cyklu konferencji Cyber (CyberResearch, CyberRE, Cyber, CyberHuman ) organizowanego nieprzerwanie od 2011 roku. Jest to obecnie najważniejsza w Polsce przestrzeń dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji, która powstała w celu cyklicznej prezentacji najnowszych trendów i zjawisk konsumenckich, manifestujących się w cyberprzestrzeni oraz na jej styku z tzw. światem realnym.

Ceny

osoby  zgłoszenie do 
20 marca
 
zgłoszenie od
21 marca
do 28 marca 
zgłoszenie po
28 marca
 
pierwsza osoba
z firmy
790 zł 890 zł 1090 zł
druga osoba
z firmy
690 zł 790 zł 990 zł
trzecia i każda
następna osoba
z firmy
490 zł 590 zł 790 zł



Wartości netto, od osoby, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem. UWAGA! Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 4 kwietnia 2018 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego, pocztą elektroniczną na adres cyber@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności. Uczestnictwo w konferencji jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem imprezy jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.



Kontakt

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74
mail: cyber@ptbrio.pl

Partnerzy

wp