fbpx
twoje badania semiotyczne
Paulina Goch-Kenawy
CultureTellers
goch l
Współzałożycielka CultureTellers - agencji łączącej perspektywę kulturową z tworzeniem rozwiązań w obszarze marketingu. Semiotyk, filozof, badacz kultury i konsultant z szesnastoletnim doświadczeniem rynkowym.

Autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Prowadziła projekty na potrzeby marek na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Współpracowała z międzynarodowymi agencjami semiotycznymi. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych. Projektowała i wdrażała wykorzystanie wiedzy kulturowej na potrzeby rozwiązań AI, procesów customer experience, service design oraz projektowania nowych produktów czy komunikacji. Członek Rady Marek Superbrands.

powrót do listy trenerówprawo