Szkoła Consumer Intelligence
Szkoła Consumer Intelligence
listopad 2018-styczeń 2019
 
Szkoła Consumer Intelligence (wcześniej Szkoła Badań Rynku) to cykl zajęć obejmujących główne zagadnienia związane z wiedzą o konsumencie w zarządzaniu marketingowym. Program jest corocznie modyfikowany o aktualne zjawiska rynkowe. Szczególny nacisk kładziemy na zamianę wiedzy teoretycznej na praktyczne umiejętności poprzez ćwiczenia, praktyczne wskazówki i stały kontakt z trenerami aktywnymi biznesowo zarówno po stronie klienckiej, jak i agencyjnej.

Do udziału w zajęciach zapraszamy szczególnie osoby rozpoczynające karierę w wymagającej szerokiego spectrum umiejętności dziedzinie Consumer Intelligence oraz pragnące usystematyzować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności. Dzięki współpracy z partnerem merytorycznym zapewniamy pracę na rzeczywistych danych, a oprócz intensywnej nauki na szkoleniach proponujemy także indywidualny kontakt z tutorami i zajęcia terenowe. SCI to 80 godzin zajęć w grupie liczącej nie więcej niż 14 osób.

Przejdź do strony Szkołyprawo

 
powered by social2s