Data Driven Decisions
Jak odnaleźć się w natłoku danych?
Zapraszamy do lektury książki, którą PTBRiO wydało wspólnie z PWN, jako podsumowanie konferencji Data Driven Decisions (edycja 2017).
"Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych?” to pierwsza taka propozycja na polskim rynku wydawniczym opisująca dostępne na rynku źródła danych w najważniejszych obszarach podejmowania decyzji biznesowych (Strategia; Innowacje; Komunikacja; Zarządzanie relacjami z klientem oraz Sprzedaż i dystrybucja). Publikacja składa się z opisów źródeł danych przygotowanych przez ekspertów z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz wywiadów z praktykami biznesowymi.

Dla kogo jest ta książka?
  • Dla decydentów i marketerów, którzy chcą klarownych wskazówek, które źródła danych są optymalne na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej;
  • Dla badaczy, analityków i doradców pracujących zarówno po stronie dostawców informacji marketingowej, jak i tych zarządzających tą informacją po stronie klienta. Zawarte w książce treści umożliwią im zwiększenie kompetencji w zakresie użyteczności różnych źródeł informacji w różnych sytuacjach biznesowych;
  • Dla studentów kierunków ekonomicznych i marketingowych, jak również społecznych – socjologii czy psychologii – czyli wszystkich tych, którzy niebawem zaczną pomagać podejmować decyzje na podstawie danych z różnych źródeł

"Ujęcie tematu powoduje, że książka jest nowatorska i uzupełnia ważną lukę na polskim rynku. Każdy z autorów ma wieloletnią praktykę w działach marketingu, w których musiał podejmowac decyzje, opierając się na różnych źródłach danych, lub w firmach badawczych, które ich dostarczały. Pozycję wyróżnia rownież niezwykła aktualność poruszanych w książce zagadnień. Omawiane są w niej zjawiska bardzo aktualne, z którymi na co dzień spotykają się pracownicy działów marketingu - dlatego to książka bez wątpienia na czasie."

prof. dr hab. Dominika Maison
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego


Zobacz stronę forum Data Driven Decisionsprawo