Co (teraz) trzeba wiedzieć o marketingu?
Agnieszka Łebkowska, Paweł Pawiński (Uniwersytet Wrocławski, Cięty Język)
To jednak dopiero początek. Trzeba wiedzieć nie tylko to „co się mówi” w branży, ale też kiedy mówi się w punkt. Dobre, skuteczne zarządzanie marką (a także projektowanie badań, które mają w tym zarządzaniu pomóc) polega na umiejętności oddzielenia marketingowych stereotypów, mitów i zabobonów od solidnych danych, których w 2019 roku mamy już całkiem sporo. Czas na marketing update.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Co w marketingu myśli się o markach i o ludziach? Współcześnie stosowane modele marketingowe.
- Co powinniśmy wiedzieć o markach i ludziach, a o czym zapomnieć? Przegląd najważniejszych naukowych ustaleń na temat marketingu oraz największych marketingowych mitów.
- Główne spory w marketingu: Kiedy człowiek jest racjonalny, kiedy nieracjonalny? Kiedy kreatywność działa, a kiedy działa to, co znane? Kiedy dla ludzi marki są bardzo ważne, a kiedy zupełnie nieważne? Kiedy marka powinna się wyróżniać, a kiedy być wyrazista? Kiedy wzmacniać lojalność, a kiedy budować zasięgi? Kiedy precyzyjnie targetować przekaz, a kiedy mówić do wszystkich? Kiedy skupić się na sprzedaży, a kiedy na budowaniu marki? Jakie działania mają horyzont długoterminowy, jakie krótkoterminowy?
- Co i jak badać (oraz raportować), by wyniki badań się marketingowcom przydały?
- Co na to wszystko psychologia poznawcza i behawioralna (i do czego to się przydaje)?
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Badacze, którzy współpracują z branżą reklamową oraz działami marketingu organizacji komercyjnych. Osoby, które korzystają z analityki marketingowej.Korzyści dla uczestników:
- Pakiet wiedzy na temat najnowszych marketingowych koncepcji na temat reklamy, marek i konsumentów (oraz co jest passe lub się zdezaktualizowało).
- Umiejętność przekładania wiedzy o koncepcjach na projektowanie badań wizerunku, badań konsumenckich i badań konkurencji.
- Umiejętność zauważania i unikania marketingowych mitów.
- Zrozumienie na czym opierają się wyzwania przed jakimi stoją agencje reklamowe i działy marketingu.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
efektywność marketingowa, budowanie marki, zachowania konsumenckieForma szkolenia:
Rozpoczniemy od slajdów, żeby omówić współczesne modele marketingowe, a następnie wspólnie dokonamy ich ewaluacji (dyskusja) oraz przećwiczymy ich zastosowanie (ćwiczenia warsztatowe).Stopień zaawansowania:
Dla osób posiadających przynajmniej podstawową wiedzę o marketingu, której przyda się odświeżenie lub uzupełnienie.Łebkowska
Pawiński
Uniwersytet Wrocławski,
Cięty Język
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz