fbpx
 
marketing update
Marketing update 2019.
Co (teraz) trzeba wiedzieć o marketingu?
19 i 20 września 2019 r.
trenerzy:
Agnieszka Łebkowska, Paweł Pawiński (Uniwersytet Wrocławski, Cięty Język)
zgłoś się
Kiedy spytalibyśmy ludzi zajmujących się marketingiem, jak ich zdaniem działa reklama – dostalibyśmy różne odpowiedzi. Podobnie byłoby z pytaniem o to, co sprawia, że marka rośnie w siłę oraz jak ludzie podejmują decyzje. Dlatego, jeśli chcemy się z marketingowcami dogadać, dawać im skuteczne biznesowo rekomendacje na podstawie dobrze zaprojektowanych badań, musimy wiedzieć, w jaki sposób o markach i konsumentach myślą.

Rory Sutherland, były prezydent Institution of Practitioners in Advertising, powiedział kiedyś, że język marketingowców jest najgorszym językiem na świecie. Niezależnie od tego czy się z nim zgadzamy, czy nie – trzeba przyznać, że warto ten język znać.

To jednak dopiero początek. Trzeba wiedzieć nie tylko to „co się mówi” w branży, ale też kiedy mówi się w punkt. Dobre, skuteczne zarządzanie marką (a także projektowanie badań, które mają w tym zarządzaniu pomóc) polega na umiejętności oddzielenia marketingowych stereotypów, mitów i zabobonów od solidnych danych, których w 2019 roku mamy już całkiem sporo. Czas na marketing update.

Szczegółowy zakres szkolenia:

  • Co w marketingu myśli się o markach i o ludziach? Współcześnie stosowane modele marketingowe.
  • Co powinniśmy wiedzieć o markach i ludziach, a o czym zapomnieć? Przegląd najważniejszych naukowych ustaleń na temat marketingu oraz największych marketingowych mitów.
  • Główne spory w marketingu: Kiedy człowiek jest racjonalny, kiedy nieracjonalny? Kiedy kreatywność działa, a kiedy działa to, co znane? Kiedy dla ludzi marki są bardzo ważne, a kiedy zupełnie nieważne? Kiedy marka powinna się wyróżniać, a kiedy być wyrazista? Kiedy wzmacniać lojalność, a kiedy budować zasięgi? Kiedy precyzyjnie targetować przekaz, a kiedy mówić do wszystkich? Kiedy skupić się na sprzedaży, a kiedy na budowaniu marki? Jakie działania mają horyzont długoterminowy, jakie krótkoterminowy?
  • Co i jak badać (oraz raportować), by wyniki badań się marketingowcom przydały?
  • Co na to wszystko psychologia poznawcza i behawioralna (i do czego to się przydaje)?

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Badacze, którzy współpracują z branżą reklamową oraz działami marketingu organizacji komercyjnych. Osoby, które korzystają z analityki marketingowej.

Korzyści dla uczestników:

  • Pakiet wiedzy na temat najnowszych marketingowych koncepcji na temat reklamy, marek i konsumentów (oraz co jest passe lub się zdezaktualizowało).
  • Umiejętność przekładania wiedzy o koncepcjach na projektowanie badań wizerunku, badań konsumenckich i badań konkurencji.
  • Umiejętność zauważania i unikania marketingowych mitów.
  • Zrozumienie na czym opierają się wyzwania przed jakimi stoją agencje reklamowe i działy marketingu.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

efektywność marketingowa, budowanie marki, zachowania konsumenckie

Forma szkolenia:

Rozpoczniemy od slajdów, żeby omówić współczesne modele marketingowe, a następnie wspólnie dokonamy ich ewaluacji (dyskusja) oraz przećwiczymy ich zastosowanie (ćwiczenia warsztatowe).

Stopień zaawansowania:

Dla osób posiadających przynajmniej podstawową wiedzę o marketingu, której przyda się odświeżenie lub uzupełnienie.

pdf
marketing update
lebkowska l
Agnieszka
Łebkowska


marketing update
pawinski2
Paweł
Pawiński
Uniwersytet Wrocławski,
Cięty Język


termin: 19-20 września 2019 r.
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1499 zł 29.VIII
regularna cena:
1699 zł
zgłoś się
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz