– badanie, projektowanie, zarządzanie
Katarzyna Gawlik, Deloitte Digital, Zuzanna Chodyra-Piast, Santander Bank Polska
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z wdrażaniem i rozwojem efektywnego systemu zarządzania doświadczeniami klientów w organizacjach – w teorii i w praktyce, z uzupełnieniem inspiracjami i przykładami CX best practice z Polski i ze świata.
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Rola CX dla firm współcześnie
- Wyzwania zarzadzania w obszarze CX
- Projektowanie doświadczeń vs zarządzanie doświadczeniami
- Narzędzia CX
- Inspiracje i globalni liderzy
- ROI
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Adresatami szkolenia są: specjaliści i menedżerowie zespołów Customer Experience, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z tematyką zarządzania doświadczeniami klientów; specjaliści i eksperci obszaru UX, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o metodach pracy i narzędziach wykorzystywanych przy projektowaniu i wdrażaniu klientocentrycznych rozwiązań w biznesie; specjaliści i menedżerowie pracujący dotychczas w sprzedaży lub w obsłudze klienta, którzy przygotowują się do objęcia w organizacji ról związanych z CEM lub też pragną pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze.Korzyści dla uczestników:
- Zrozumienie podstawowych zagadnień obszaru CX
- Umiejętność samodzielnego planowanie działań w obszarze CX (projektowanie, mierzenie, zarządzanie)
- Zapoznanie z klasycznymi wskaźnikami i miarami służącymi do badania i opisu doświadczeń klientów
- Umiejętność tworzenia i posługiwania się mapą podróży klienta
- Inspiracja w zakresie dobrych praktyk w obszarze CX
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
Customer Experience, klientocentryczność, Customer Voice, Net Promoter Score, promotorzy, neutralsi, detraktorzy, badania ilościowe, badania jakościowe, NPS Relacyjny vs NPS Transakcyjny, strategia Customer Experience, lojalność klienta, wskaźniki CX (NPS, Customer Satisfaction, First Contact Resolution, Customer Effort Score); Employee ExperienceForma szkolenia:
Warsztat z elementami wykładu, forma interaktywna, ćwiczenia indywidualne i w grupach, dyskusje moderowane.Stopień zaawansowania:
Warsztat przeznaczony jest dla osób, które dopiero pozyskują/ budują swoją wiedzę i umiejętności w zakresie Customer Experience Management. Pożądane jest, aby uczestnik posiadał doświadczenie w pracy z klientami, czy to w obszarach sprzedaży l/lub obsługi klienta, czy to w zespołach odpowiedzialnych za zarządzanie jakością, zarządzanie procesowe etc.Gawlik
Deloitte Digital
Chodyra-Piast
Santander Bank Polska
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz