Długoterminowe predykcje sprzed pandemii ulegają właśnie bolesnej dezaktualizacji. Biznes coraz częściej rozważa wciśniecie pauzy i zamrożenie rozwoju na długie miesiące. Czy to słuszna strategia? Czy marki mogą pozwolić sobie na zawieszenie dialogu z konsumentami? Czy mogą po prostu przestać ich rozumieć? My badacze wiemy, że to oznacza dla marketingu kosztowny regres. Właśnie teraz, w tym specyficznym okresie badania nabierają szczególnego znaczenia, a nasze wsparcie dla procesów decyzyjnych jest potrzebne i ważne jak nigdy dotąd. Jak dobrze jesteśmy przygotowani na wyzwania nowej sytuacji?
Do dyskusji zaprosiliśmy grono ekspertów: Katarzynę Gawlik (Deloitte Digital), Annę Karczmarczuk (IPSOS), Annę Gorączkę (Żabka Polska) oraz Roberta Zydla, którzy podejmą z nami ważne zagadnienia dotyczące zmian postaw konsumenckich, mocnych stron naszej branży, a także spróbują odpowiedzieć na pytania: co dalej? Jaką mamy prognozę na przyszłość? Spotkanie poprowadził Michał Lutostański.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania: