fbpx
 
service design3
Kiedy badacz potrzebuje service designu?
9 i 10 grudnia 2021 r.
trenerka:
Magdalena Urban (Research Breath / Santander Bank Polska)


Macie czasem takie poczucie, że wyniki badań lądują w szufladzie? A jeśli nie w szufladzie, to w poczekalni na lepszy moment wdrożenia rekomendacji?
Jeśli tak, to poznajcie service design, czyli projektowanie usług. To proces polegający na zaprojektowaniu rozwiązania dedykowanego określonej grupie docelowej, w oparciu o badania. Jeśli nie chcecie kończyć swojej badawczej przygody na rekomendacjach, ale na ich realnym wdrożeniu w życie, wpadnijcie na szkolenie!

Szczegółowy zakres szkolenia:

1. Wprowadzenie do service designu
2. Etap 0: przygotowanie procesu
3. Etap 1: discover (odkrywamy)
4. Etap 2: define (definiujemy)
5. Etap 3: develop (prototypujemy i testujemy rozwiązania)
6. Etap 4: deliver (wdrażamy)
7. Etap 5: evaluation (ewaluujemy)
Części teoretyczne: 1 i 7
Części praktyczne: 2-6

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do badaczy, którzy chcą dowiedzieć się czym jest projektowanie usług i przejść ten proces w warunkach szkoleniowych na własnej skórze.
Bez względu na to, jaką tematyką zajmujesz się na co dzień: czy są to badania klientów, użytkowników, badania społeczne czy marketing, szkolenie pomoże Ci przekuć wyniki badań w działania.

Korzyści dla uczestników:

Zdobycie podstawowej wiedzy o service design, w tym:
  • Jak planować proces projektowy?
  • Jak wykorzystać badania w procesie projektowym?
  • Jak stworzyć personę?
  • Jak zidentyfikować kluczowe wartości?
  • Jak dobrze określić wyzwanie projektowe?
  • Jak stworzyć prototyp rozwiązania?
  • Jak monitorować efekty prac?
  • Kiedy wystarczy badanie, a kiedy potrzebny jest proces projektowy?
Zdobycie wiedzy o roli badacza w procesie projektowym
  • Kiedy service design potrzebuje badacza?
  • Kiedy badacz potrzebuje service designu?
Inspiracja do dalszego rozwoju zawodowego

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

service design, double diamond, eksploracja, definiowanie problemu, persona, identyfikacja kluczowych wartości, wyzwanie projektowe, prototyp, testowanie, badania, rola badacza w procesie projektowym, projektowanie usług, monitoring, wskaźniki, ewaluacja

Forma szkolenia:

Szkolenie prowadzone online w formie warsztatu (zoom), z krótkim wstępem teoretycznym. Szkolenie będzie intensywne – warto dobrze się wyspać i zjeść solidne śniadanie.

Stopień zaawansowania:

Podstawowy – na szkoleniu przejdziemy przez wszystkie etapy procesu jako wprowadzenie do tematyki projektowania usług.

pdf

service design
urban l
Magdalena
Urban
Research Breath /
Santander Bank Polska
termin: 9 i 10 grudnia 2021 r.
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.00 w oba dni
miejsce: ONLINE

w cenie: udział w szkoleniu, materiały elektroniczne, certyfikat elektroniczny
najlepsza cena: do dnia:
1099 zł 19.XI
regularna cena:
1249 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com