fbpx
 
badaczka a praca h
Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.
Najlepiej ocenione wystąpienie Festiwalu INSUMMIT 2023.
 
 
Premierowe wystąpienie Anny Marii Szutowicz miało miejsce 27 września 2023 r. podczas Festiwalu INSUMMIT. Po poznaniu ocen publiczności ponownie zaprosiliśmy Was na to wystąpienie oraz dyskusję panelową.
Spotkanie odbyło się 13 grudnia 2023 r. w Marzycielach i Rzemieślnikach, III piętro Domu towarowego Bracia Jabłkowscy w Warszawie, a poprowadził je Robert Zydel, członek Zarządu PTBRiO.

Wraz z Anną Marią Szutowicz oraz Klaudyną Kamińską zapraszamy Was także do udziału w szkoleniu "Jak robić efektywniejszy marketing dzięki wejściu w konsumenckie kapcie. Szkolenie z badań etnograficznych", które odbędzie się 23 lutego 2024 r.

Zapraszamy także do obejrzenia nagrania z wystąpienia podczas INSUMMIT.

Etno stand up: Z Pamiętnika Niemłodej Etnografki.

#etnografiaRulez, #pozaSwojaBanke, #wCudzychKapciach, #życieKonsumenckieNaszych, #ludzkieSafari, #metodologiePoCovidowe, #fakeNewsy, #socialListeningoweSkrzywienie, #smallData, #wExcelluSieNieMiesci, #AIvictims

Odklejamy się. Przed pandemią odklejało nas nasze uprzywilejowane, wielkomiejskie ąę- życie. Patrzenie przez szyby biur i Uberów. W 2K23, po Covidzie, na konsumentów jeszcze częściej patrzymy przez ekrany i celki tabelek Excela. Większość Marketingowców i Marketingowczyń nie widziała swojego targetu w naturalnym kontekście wyboru i używania produktu/usługi czy konsumowania komunikacji od ponad 3 lat. Dlatego wzywam, żeby ruszyć w teren! Z pokorą założyć kapcie dla gości, napić się piwa pod sklepem i spotkać otwierające oczy small data. W ironicznej, stand-upowej narracji opowiem o insightach, których nie udałoby się odkryć, gdyby nie wspólne zakupy, gotowanie, usypianie dziecka czy… robienie hasz-komory w Volswagenie Golfie. Resort Komedii czuwa nad dynamiką i bekowością punchline’ów, moim RtB’sami są kilkunastoletnie doświadczenie w badaniach etnograficznych (czyli tysiące anegdot), uniwersytecki tytuł etnografki, a także branżowe sukcesy sceniczne.

 

AvatarAnna Maria Szutowicz - CEO&Founder, Y&LOVERS

Etnografka z dyplomem, badaczka z pasji, strateżka z powołania. Jurorka Effie Awards, You Tube Works Awards, Tik Tok Awards. Na Uniwersytecie SWPS uczy “Badania zachowań konsumentów” w ramach kursu “Etnografia w organizacji: Kreowanie”

 


Po wystąpieniu Anny Marii Szutowicz odbyła się dyskusja, moderowana przez Roberta Zydla z udziałem prelgentki oraz:

Darii Affeltowicz - Consumer, Insight Manager, Kompania Piwowarska

M Kalska  Magdaleny Kalskiej - Market Research Expert, mBank

Zacharska Dorota
 Doroty Zacharskiej - New Product Development Manager, Maspex Wadowice

Robert Zydel newRoberta Zydla - członka Zarządu PTBRiO