fbpx
 
marketing pokolen h1
Marketing pokoleń w praktyce
17 października 2024 r.
trener:
Michał Lutostański (Kantar Polska) 

Jak trafić w potrzeby Baby Boomersów? Czy pokolenie X to pokolenie sandwich generation? Czy Milenialsi ciągle imprezują? Czy Zetki siedzą tylko w telefonach i na Tik Toku? Jakie będą Alphy? Na te inne pytania odpowiemy podczas szkolenia, na którym zetkniemy się z danymi o różnych pokoleniach, ale również przećwiczymy różne strategie działania na wybranych case’ach.


Szczegółowy program:

  1. Czym jest pokolenie
  2. Pokolenia historyczne
  3. Pokolenia i ich zmienność w czasie – cykl życia a pokoleniowość
  4. Główne charakterystyki pokoleń
  5. Baby Boomers
  6. Pokolenie X
  7. Pokolenie Y
  8. Pokolenie Z
  9. Pokolenie Alpha
  10. Różnice międzypokoleniowe w kontekście używanych marek
  11. Komunikacja do różnych pokoleń
  12. Różnice międzypokoleniowe w kontekście kanałów dotarcia do odbiorców
  13. Marketing do pokoleń czy do kohort wiekowych – wady i zalety obydwu strategii
  14. Pokolenia a klasy społeczne
  15. Planowanie strategii dotarcia do pokoleń z poziomu: prawda konsumencka, kreacja, kanał, muzyka, twarze, kultura

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Do szerokiego grona osób planujących lub tworzących komunikację i strategię marek z poziomu konkretnych pokoleń lub aktywacji międzypokoleniowych.

Korzyści dla uczestników:

  • Baby boomers, X, Y (millenialsi), Zetki i Alfy – poznasz unikalne cechy, wartości i aspiracje każdego pokolenia.
  • Odkryjesz strategie komunikacyjne dostosowane do różnych pokoleń.
  • Dowiesz się, jak dopasować formę i treść przekazu do specyficznych potrzeb i oczekiwań różnych grup wiekowych.
  • Zrozumiesz kontekst pokoleniowy, dzięki czemu zbudujesz silniejsze i bardziej trwałe relacje z klientami.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Pokolenia, Marketing pokoleń, Milenialsi, Gen Z, Baby Boomers, Pokolenie X, Pokolenie Y, Pokolenie Alpha

Forma szkolenia:

Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej o historii pokoleń, filmów oraz aktywnej pracy w grupach nad wybranymi case’ami dotyczącymi oceny działań marek w kontekście pokoleń, oraz planowania nowych działań na przyszłość.

Stopień zaawansowania:

Średniozaawansowany. Wiedza o pokoleniach nie jest potrzebna, ale wiedza z poziomu insightów konsumenckich i marketingu – przydatna..

pdf
marketing pokolen k2
lutostanski
Michał
Lutostański
Kantar Polska

termin: 17 października 2024 r.
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
999 zł 26.IX
regularna cena:
1199 zł
zgłoś się
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz