fbpx
uxcx head 3
Tomasz Opalski linkedin2
CX / UX Expert, ING Bank Śląski, Centrum Eksperckie Doświadczeń Klienta
opalski
  • Ekonomista, badacz, konsultant, analityk rynku z 25 letnim doświadczeniem w różnych branżach (bankowość, konsulting, meble, instytucje samorządowe)
  • Od 17 lat w ING odpowiedzialny za badania po stronie detalicznej banku. Od samego początku bankowości mobilnej i internetowej Moje ING (2014 rok) odpowiedzialny za badania UX dla niej.
  • Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (2 kadencja)
  • Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z Zarządzania Doświadczeniem Klienta (Customer Experience Management) na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Trener programu UX-PM (jedyny w Polsce program międzynarodowej certyfikacji z zakresu UX dla managerów, liderów i członków zespołów: deweloperskich, marketingowych, produktowych i obsługi klienta)
  • Trener Szkoły Consumer Intelligence PTBRiO
  • Trener szkoleń z zakresu CX/UX PTBRiO
  • Prelegent na różnych krajowych i zagranicznych eventach organizowanych m.in. przez PTBRiO oraz ESOMAR

powrót do listy trenerówprawo