fbpx
 
ai head
AI w badaniach i marketingu: odkrywaj możliwości i optymalizuj procesy
27 i 28 maja 2025 r.
Trener:

Adam Polasz (Delikatesy Badawcze)
Rozwój sztucznej inteligencji to rewolucja, która istotnie wpłynie na naszą pracę, zwłaszcza w obszarze marketingu i badań. Dołącz do naszego szkolenia i odkryj najnowsze narzędzia i rozwiązania, które przyspieszą i usprawnią Twoją pracę, pomogą stworzyć dobrze brzmiące treści (np. komunikację w social mediach zgodną z Brand Voice) i atrakcyjne materiały wizualne (grafiki z tekstem, fotorealistyczne zdjęcia) i ułatwią pracę nad prezentacjami i raportami. Niezależnie od tego, jakie masz doświadczenie w badaniach czy marketingu, czy pracujesz w agencji badawczej czy po stronie klienta, nasze szkolenie dostarczy Ci praktycznej wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał AI i zdobyć kompetencje przyszłości.


Zobacz także: Narzędzia AI w badaniach jakościowych, ilościowych, desk research i weryfikacji treściprawo


Szczegółowy zakres szkolenia:

  1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
    1. Definicja i rodzaje AI
    2. Najważniejsze pojęcia z obszaru AI
  2. Przegląd narzędzi AI z różnych kategorii:
    1. generatory tekstu
    2. generatorów obrazów i filmów
    3. narzędzi do transkrypcji
    4. narzędzia do obróbki audio, video
    5. aplikacje do tworzenia prezentacji i innych
  3. Jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez narzędzia AI?
    1. Podstawowe prompty
    2. Rola dodatkowego kontekstu
    3. Formułowanie zaawansowanych promptów
    4. Doskonalenie promptów użytkownika z pomocą narzędzia
    5. Wtyczki zwiększające funkcjonalność narzędzi
  4. Przykłady zastosowania narzędzi AI w procesie badawczym i w marketingu.
  5. Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem różnych narzędzi.
  6. Porównanie mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi.
  7. Etyka i odpowiedzialność w użyciu AI w pracy badacza.
    1. Jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI? Jak zapewnić bezpieczeństwo i poufność danych, jak wyłączyć nasze dane z procesu uczenia modeli?
    2. Omówienie kwestii prawnych i etycznych związanych z użyciem AI
    3. Dyskusja: granice etyczne użycia AI w badaniach rynkowych

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Szkolenie kierowane jest do osób pracujących w marketingu i badaniach rynku, zarówno po stronie agencji jak i po stronie klienta.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy szkolenia:
  1. Poznają konkretne narzędzia AI, jakie można wykorzystać w badaniach i działaniach marketingowych.
  2. Poznają możliwości wykorzystania AI w badaniach marketingowych na różnych jego etapach.
  3. Wypróbują wybrane narzędzia AI w praktyce.
  4. Zdobędą praktyczne umiejętności obsługi narzędzi AI, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy zawodowej.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

AI, GPT, LLM, generatory treści, generatory obrazów, uczenie maszynowe, automatyzacja zadań, prompt engineering.

Forma szkolenia:

Szkolenie poprowadzone będzie w formie stacjonarnej i będzie miało charakter warsztatu - przekazywana wiedza będzie od razu utrwalana poprzez liczne ćwiczenia. Uczestnicy będą mieli możliwość samodzielnego sprawdzenia możliwości omawianych narzędzi AI i oceny, które z nich najlepiej odpowiadają ich preferencjom i potrzebom.

Stopień zaawansowania:

Szkolenie kierowane jest do osób, które nie mają jeszcze doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi AI bądź mają je w ograniczonym zakresie. Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu badań marketingowych i marketingu.


Zobacz także: Narzędzia AI w badaniach jakościowych, ilościowych, desk research i weryfikacji treściprawo

ai kaf
polasz 2023a
Adam
Polasz
Delikatesy Badawcze
termin: 27 i 28 maja 2025 r.

czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
najlepsza cena: do dnia:
1899 zł 6.V
regularna cena:
2199 zł
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz