
Zobacz także: Narzędzia AI w badaniach jakościowych, ilościowych, desk research i weryfikacji treści
Szczegółowy zakres szkolenia:
- Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)
- Definicja i rodzaje AI
- Najważniejsze pojęcia z obszaru AI
- Przegląd narzędzi AI z różnych kategorii:
- generatory tekstu
- generatorów obrazów i filmów
- narzędzi do transkrypcji
- narzędzia do obróbki audio, video
- aplikacje do tworzenia prezentacji i innych
- Jak w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez narzędzia AI?
- Podstawowe prompty
- Rola dodatkowego kontekstu
- Formułowanie zaawansowanych promptów
- Doskonalenie promptów użytkownika z pomocą narzędzia
- Wtyczki zwiększające funkcjonalność narzędzi
- Przykłady zastosowania narzędzi AI w procesie badawczym i w marketingu.
- Ćwiczenia praktyczne z zastosowaniem różnych narzędzi.
- Porównanie mocnych i słabych stron poszczególnych narzędzi.
- Etyka i odpowiedzialność w użyciu AI w pracy badacza.
- Jak bezpiecznie korzystać z narzędzi AI? Jak zapewnić bezpieczeństwo i poufność danych, jak wyłączyć nasze dane z procesu uczenia modeli?
- Omówienie kwestii prawnych i etycznych związanych z użyciem AI
- Dyskusja: granice etyczne użycia AI w badaniach rynkowych
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Szkolenie kierowane jest do osób pracujących w marketingu i badaniach rynku, zarówno po stronie agencji jak i po stronie klienta.
Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy szkolenia:- Poznają konkretne narzędzia AI, jakie można wykorzystać w badaniach i działaniach marketingowych.
- Poznają możliwości wykorzystania AI w badaniach marketingowych na różnych jego etapach.
- Wypróbują wybrane narzędzia AI w praktyce.
- Zdobędą praktyczne umiejętności obsługi narzędzi AI, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy zawodowej.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia:
AI, GPT, LLM, generatory treści, generatory obrazów, uczenie maszynowe, automatyzacja zadań, prompt engineering.Forma szkolenia:
Szkolenie poprowadzone będzie w formie stacjonarnej i będzie miało charakter warsztatu - przekazywana wiedza będzie od razu utrwalana poprzez liczne ćwiczenia. Uczestnicy będą mieli możliwość samodzielnego sprawdzenia możliwości omawianych narzędzi AI i oceny, które z nich najlepiej odpowiadają ich preferencjom i potrzebom.Stopień zaawansowania:
Szkolenie kierowane jest do osób, które nie mają jeszcze doświadczenia z wykorzystaniem narzędzi AI bądź mają je w ograniczonym zakresie. Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu badań marketingowych i marketingu.
Zobacz także: Narzędzia AI w badaniach jakościowych, ilościowych, desk research i weryfikacji treści


Polasz
Delikatesy Badawcze
czas trwania: 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwa kawowa, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz