fbpx
 
netno head
I Ty możesz zostać netnografem
19 kwietnia 2024 r.
trener:
Marek Tobota (Data Tribe) 

Powszechność mediów społecznościowych, spowodowała, że wartościowe insighty są dziś na wyciągnięcie ręki. Opinie, dyskusje, zdjęcia, wideo – to wszystko można analizować w dowolnym momencie i odkrywać aktualne trendy. Warto jednak pamiętać, że samo przewijanie Facebooka to jeszcze nie netnografia. Z drugiej strony mamy coraz więcej aplikacji, które pomagają zbierać i kategoryzować duże zasoby treści, ale monitoring internetu to co najwyżej początek netnograficznej drogi, którą przejdziemy razem podczas szkolenia.


Szczegółowy program:

  1. Co zrobiłby Malinowski na TikToku, czyli o antropologicznych korzeniach metody netnograficznej
  2. Social media monitoring, listening, intelligence, a netnografia
  3. Co i po co można badać w internecie
    • strategia marki i komunikacji
    • CX
    • trendy konsumenckie i potencjał rynkowy
  4. Potencjał netnograficzny wybranych platform społecznościowych
  5. Narzędziownik netnografa z przykładami wybranych rozwiązań, w tym social media listening, search listening i audience analytics
  6. Cyfrowa zabawa terenowa i przetestowanie wiedzy w praktyce

Do kogo kierowane jest szkolenie:

  • Marketerów poszukujących nowych źródeł wiedzy o rynku, trendach i konsumentach
  • Badaczy zainteresowanych nowymi technikami
  • Osób odpowiedzialnych za komunikację w social media

Korzyści dla uczestników:

  1. Przyswojenie założeń netnografii według Kozinetsa na tle innych podejść do badań na bazie analizy social media
  2. Praktyczne przykłady wykorzystania netnografii
  3. Poznanie narzędzi przydatnych w prowadzeniu badań netnograficznych
  4. Nauka planowania badania netnograficznego i łączenia analiz ilościowych z jakościowymi w pracy z danymi z social media
  5. Wcielenie się w netnografa
  6. Szkolenie, na którym będzie można w końcu z pełnym przyzwoleniem posiedzieć na socialu :)
  7. Godzina bezpłatnych konsultacji do wykorzystania w ciągu kwartału od zakończenia szkolenia.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia:

Netnografia, social media monitoring, social media listening, social media intelligence, serach listening, pop-up communities, mikrokultury, trendy, fady, media społecznościowe.

Forma szkolenia:

Szkolenie stacjonarne, w którym teoria będzie połączona z praktyką.

Stopień zaawansowania:

Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu marketingu oraz badań marketingowych.

pdf
netno kaf
tobota l
Marek
Tobota
Data Tribe

termin: 19 kwietnia 2024 r.
czas trwania: 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
najlepsza cena: do dnia:
999 zł 29.III
regularna cena:
1199 zł
zgłoś się
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz