fbpx
 
pandemia2
Badania i biznes w czasach pandemii - perspektywa kliencka
Debata ekspercka ptbrio, 7 maja 2020 r., godz. 18.00
 
Zapraszamy Cię na debatę o badaniach i biznesie w czasach pandemii, organizowaną przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Ostatnie dwa miesiące boleśnie zredefiniowały misternie tkaną od wielu lat siatkę relacji popytu i podaży. Napędzona do maksimum machina biznesu z impetem wpadła w ścianę postawioną przez patogen. A completely new dimension of disruption - napisała światowa prasa. Przytaknęliśmy lekko zasępieni, ale bardzo szybko przyszła refleksja, że przecież “show must go on”. No właśnie, przecież świat się nie zatrzymał, tylko po prostu bardzo zmienił. Pojawiły się nowe wyzwania, ale wraz z nimi pojawiły się także nowe możliwości. Jak na nową sytuację zareagowały oczy i uszy biznesu - działy badań i analiz światowych korporacji? Jakiej wiedzy potrzebują dziś Consumer Insight Managerowie, jakie badania zlecać, a z jakimi poczekać, jak zmienili się konsumenci i czy zmiany będą trwałe. A w ogóle to co dalej?

W dyskusji wzięli udział: Anna Martenka (Play), Stanisław Dzieduszycki (Carlsberg) oraz Bartosz Brusiło (Unilever). Moderował: Leszek Szycman Sanofi/PTBRiO

Zapraszamy do obejrzenia nagrania:


 
Rocznik 2019 2020
Rocznik PTBRiO
Jedyne w Polsce wydawnictwo pokazujące najnowsze zjawiska konsumenckie i trendy w badaniach.
 
Rocznik PTBRiO jest bezpłatną publikacją skierowaną do badaczy rynku i opinii oraz marketerów, do osób zajmujących się reklamą i mediami, do przedstawicieli świata nauki oraz do wszystkich osób zainteresowanych zjawiskami konsumenckimi.

Rocznik PTBRiO jest jedyną tego typu publikacją opisującą branże Consumer Itelligence, wydawaną nieprzerwanie od 25 lat.

W ostatnich wydaniach solidna podstawa merytoryczna publikacji, pochodząca z badania przeprowadzanego wspólnie z ESOMAR, została wzbogacona o szerszą perspektywę konsumencką. Razem z praktykami biznesu, ekspertami, badaczami i naukowcami przedstawiamy zjawiska konsumenckie, trendy i inspiracje, które będą w najbliższych latach kształtowały polską rzeczywistość rynkową.

Podobnie jak w latach ubiegłych, Rocznik będzie dystrybuowany bezpośrednio przez PTBRiO, podczas wydarzeń organizowanych oraz objętych patronatem Towarzystwa, publikacja zostanie wysłana do osób decyzyjnych, marketerów, badaczy kluczowych firm korzystających z badań marketingowych i wiedzy o konsumencie. Dodatkowo na stronie www.ptbrio.pl można zamówić  Rocznik w wersji papierowej oraz PDF oraz archiwalne wydania Rocznika.
Premiera tegorocznego XXV wydania, odbędzie się podczas konferencji K20 4 czerwca 2020, najważniejszego wydarzenia trendwatchingowego.

Serdecznie zapraszamy do zamawiania reklam w formacie cało lub półstronicowym.


Zamów reklamę

Zamówienia przyjmujemy do 31 marca.


Jeśli jesteści Państwo zainteresowani reklamami na okładkach, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z Iwoną Ziółkowską Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Pobierz najnowszy rocznik w pdf

Podaj nam swój adres email, abyśmy mogli wysłać Ci plik

Pobierz ×


Zamów wersję papierową 2019/2020prawo


Zamów archiwalne wydaniaprawo


cyber
 
pandemia
Badania w czasach pandemii
Debata ekspercka ptbrio, 16 kwietnia 2020 r., godz. 18.00
 
Zapraszamy Cię na debatę Badania w czasach pandemii, organizowaną przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Długoterminowe predykcje sprzed pandemii ulegają właśnie bolesnej dezaktualizacji. Biznes coraz częściej rozważa wciśniecie pauzy i zamrożenie rozwoju na długie miesiące. Czy to słuszna strategia? Czy marki mogą pozwolić sobie na zawieszenie dialogu z konsumentami? Czy mogą po prostu przestać ich rozumieć? My badacze wiemy, że to oznacza dla marketingu kosztowny regres. Właśnie teraz, w tym specyficznym okresie badania nabierają szczególnego znaczenia, a nasze wsparcie dla procesów decyzyjnych jest potrzebne i ważne jak nigdy dotąd. Jak dobrze jesteśmy przygotowani na wyzwania nowej sytuacji?

Do dyskusji zaprosiliśmy grono ekspertów: Katarzynę Gawlik (Deloitte Digital), Annę Karczmarczuk (IPSOS), Annę Gorączkę (Żabka Polska) oraz Roberta Zydla, którzy podejmą z nami ważne zagadnienia dotyczące zmian postaw konsumenckich, mocnych stron naszej branży, a także spróbują odpowiedzieć na pytania: co dalej? Jaką mamy prognozę na przyszłość? Spotkanie poprowadził Michał Lutostański.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania:

cyber
 
pandemia2
Jak to będzie? Wracamy do starego, czy przemeblowujemy rynek wiedzy?
Debata ekspercka ptbrio, 28 maja 2020 r., godz. 18.00
 
Epidemia mocno uderzyła w większość kategorii rynku. Firmy muszą w przyspieszonym tempie zastanowić się nad zmianą modelu biznesu. Wciąż nie wiemy, czy najgorsze przed nami, nie wiemy też, jakie trwałe zmiany COVID odciśnie na społeczeństwach, ich trybie funkcjonowania i współdzielonych wartościach.

Podczas dyskusji z przedstawicielami świata badań oraz ich klientów zastanowiliśmy się nad możliwymi rozwojami wypadków i rekomendacjami dla badaczy, firm dostarczających wiedzę oraz klientów. W dyskusji wzięli udział: Jerzy Hołub (Mastercard), Tomasz Jędrkiewicz (T-Mobile) oraz Piotr Idzik (MASMI). Gościem specjalnym był prezes ESOMAR, Joaquim Bretcha. Dyskusję poprowadził prezes PTBRiO, Mateusz Galica.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania: