fbpx
 
Consumer Intelligence Mentoring
Consumer Intelligence Mentoring
Indywidualny program szkoleniowy PTBRiO
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii od ponad 20 lat dostarcza praktyczną wiedzę potrzebną do rozumienia zachowań konsumenckich. Przeszkoliliśmy w tym czasie kilka tysięcy profesjonalistów, zapewniając inspiracje i umiejętności, które trwale zmieniły ich sposób zarządzania wiedzą o konsumentach.

Nasze działania materializują się poprzez dedykowany program warsztatów i szkoleń przekazujący wiedzę i umiejętności z obszaru wsparcia biznesowego, badań marketingowych i implementacji wiedzy oraz doświadczenia badaczy marketingowych z dziedzin, które rozwijają i usprawniają korzystanie z tej wiedzy. Dedykowane szkolenia wg metodyki TRUE prowadzą najlepiej oceniani trenerzy PTBRiO: profesjonaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w biznesie. Ich doświadczenie w pracy z danymi, markami, czy branżami jest cenne zwłaszcza w kontekście indywidualnego programu szkoleniowego.
poznaj

Metodyka TRUE

To unikalna metodyka, dzieki której dopasujemy do potrzeb Twojego zespołu i zrealizujemy skuteczny indywidualny produkt szkoleniowy. Kolejne fazy pozwalają na wypracowanie właściwej ścieżki współpracy i osiągnięcie najlepszych rezultatów biznesowych. Zobacz, jakie kluczowe etapy zdefiniowaliśmy: 

TRUE
Wszystko to przeprowadzone w oparciu o najwyższe standardy i najlepsze praktyki naszego zespołu szkoleniowego.

Twój warsztat lub cykl warsztatowy możemy zbudować w oparciu o 45 propozycji kursów, stworzonych na podstawie ponad 20 lat naszych doświadczeń zarządzania wiedzą w obszarze zachowań konsumenckich. Sprawdź 9 obszarów kompetencyjnych i nasze atutyprawo. A może szukasz innej tematyki? Skontaktuj się z nami.prawo
thinking inside the box
Thinking inside the box. Efektywne techniki warsztatowe dla Twojego zespołu.
Szkolenie dedykowane
trener:
Agata Romaniuk, BLINK
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszam za szkolenie, podczas którego poznacie kilkadziesiąt metod efektywnej pracy do zastosowania na wewnętrznych warsztatach w swojej organizacji: w procesach NPD, planowaniu działań marketingowych i innych.

Tematyka szkolenia

Metody warsztatowe pozwalają rozwiązać problemy i tworzyć nowe pomysły. Mówi się wtedy często, żeby myśleć „out of the box”, czyli poza schematami. Najczęściej jednak w swojej organizacji nie mamy komfortu myślenia i pracy naprawdę outside the box. Zawsze jest jakiś box, który narzuca nam ograniczenia tj.: budżet, timing, ograniczenia produktowe, procesowe i inne. Prawdziwą sztuką jest w tych ograniczeniach wypracować coś twórczego, innowacyjnego, co da nam przewagę konkurencyjną na rynku.

Jak to zrobić za pomocą technik pracy warsztatowej?

Jak wykorzystać ograniczenia, a nie z nimi walczyć? Zapraszam za szkolenie, podczas którego poznacie kilkadziesiąt metod efektywnej pracy do zastosowania na wewnętrznych warsztatach w swojej organizacji: w procesach NPD, planowaniu działań marketingowych i innych.

Podczas szkolenia:

  1. Planowane warsztatu/brainstormu (m.in. jak przygotować scenariusz i toolbox, jak zmotywować do uczestnictwa, zaplanować przestrzeń etc).
  2. Zarządzanie grupą (jak przypisywać zadania, jak dzielić pracę, zarządzać relacjami między uczestnikami i dynamiką grupy) i techniki interwencji trenerskich (m.in. praca z grupą trudną, praca w sytuacji zmiany celu, konfliktu etc) w kontekście relacji z klientem.
  3. Proces warsztatowy w 6 krokach: ice breaker, warm-up, energizer, tworzenie pomysłów/rozwiązywania problemu, ewaluacja rozwiązań, lockup.

    Do każdego etapu uczestnicy poznają odpowiednie techniki i je ćwiczą w sumie 63 technik/narzędzi do wykorzystania w prowadzeniu warsztatów/brainstormingów zebranych w PowerBooku, który każdy uczestnik dostaje do wykorzystania i własnej modyfikacji. Każde narzędzie ma podwójny opis: notatki dla trenera (czyli instrukcje, cel ćwiczenia, potrzebny czas, materiały do druku etc) i część widoczną dla przyszłych uczestników (to, co widzą na slajdzie: co mają zrobić, jak).

  4. Zamknięcie warsztatu, czyli lockup i brandump, czyli co zrobić z tym, co zostało na warsztacie wypracowane.

Materiały:

Szkolenie ma charakter interaktywny: stymuluje przebieg prawdziwego warsztatu, a uczestnicy prowadzą poszczególne jego części, pracują w grupach, a nie tylko zapoznają się z teorią i zapisem technik. W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymują toolbox - pudełko z materiałami. Po szkoleniu dostają:
  1. PowerBook: wersja papierowa i elektroniczna, opis wszystkich technik.
  2. Manual trenera - moderatora: pdf ze wszystkimi instrukcjami dla uczestników i opisem zadań, podpowiedziami dla prowadzącego.
  3. Dwa przykładowe scenariusze warsztatu w metodologii Inside The Box.
  4. Prezentacja pdf ze szkolenia.

pdf
thinking
grabowska l
Agata
Romaniuk
BLINK

termin: zarezerwuj dogodny dla Twojego zespołu
czas trwania: proponujemy 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa lub inne (do ustalenia)
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


thinking inside the box
Mam plecy i nie zawaham się ich użyć! Networking, który działa.
szkolenie dedykowane
trener:
Agata Grenda, GRENDA. PRODUKCJA KULTURY
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Każdy zna osoby, które mają znajomości - wiedzą do kogo zadzwonić, otoczeni są tymi, którzy w każdej chwili gotowi są pomóc, potrafią znaleźć się w odpowiednim miejscu, we właściwym czasie, są zawsze w centrum wydarzeń, choć nie zawsze na pierwszym planie. Jak one to robią?

Tematyka szkolenia

Warsztat na który zapraszam dotyczy budowania relacji i konsekwencji naszych biznesowych zachowań, z których często nie zdajemy sobie sprawy. Uczestnicy przestudiują style wzajemności w kontaktach międzyludzkich i nauczą się budować biznesowe relacje osadzone w ramach szerszych niż wymiana wzajemnych korzyści (definicja networkingu funkcjonująca w większości podręczników). Zdiagnozują także swoje biznesowe otoczenie i stworzą własną mapę kontaktów. Nauczą się korzystać z metody myślenia pytaniami, poznają różnicę między marką, a rangą osobistą oraz prześledzą case'y najlepszych networkerów świata.

Zbudowałam ten warsztat po prawie 7 latach pracy jako konsul, poruszając się w świecie dyplomacji publicznej w Nowym Jorku. Przekonałam się wtedy, że nie ma lepszych nauczycieli w tym temacie niż Amerykanie, dlatego wiedza, którą pragnę przekazać podczas spotkania jest w dużej mierze oparta na moim własnym doświadczeniu.

Szczegółowy program

Program warsztatów realizowany będzie w modułach, towarzyszyć im będą case studies, dyskusje w grupach oraz ćwiczenia:
  1. Dlaczego networking, który znamy, nie przynosi nam wszystkich możliwych korzyści
  2. Diagnoza otoczenia biznesowego uczestników
  3. Budowa własnej mapy kontaktów – analiza problemów
  4. Style wzajemności oraz korzyści z nich płynące
  5. Siła kontaktów uśpionych, słabych więzi i słabej komunikacji – dlaczego nie zawsze warto liczyć na przyjaciół w biznesie
  6. 5-minutowa przysługa, wdzięczność, wspólna sprawa itp. - jak pokierować własnym życiem zawodowym i towarzyskim, w oparciu o budowanie relacji
  7. Różnice między marką i rangą osobistą
  8. Networking kobiet i mężczyzn
  9. Myślenie pytaniami.

Do kogo kierowane jest szkolenie

  • do firm, które pragną pokazać swoim pracownikom przyjazne i skuteczne metody budowania relacji w zespole oraz z klientami
  • do wszystkich, których praca opiera się na kontaktach z ludźmi, a jej wyniki powiązane są z własnym wizerunkiem i wiarygodnością w oczach klientów
  • do tych, którzy pragną zrozumieć dlaczego ich baza kontaktów wygląda w określony sposób i którzy pragną zacząć ją świadomie poszerzać
  • do tych, którzy chcą przyjrzeć własnym schematom w kontaktach biznesowych i wewnątrz firmy i przeanalizować je pod kątem skuteczności własnych działań

Korzyści dla uczestników

Po ukończeniu warsztatów, ich uczestnicy:
  • zdiagnozują swój styl nawiązywania i budowania relacji w biznesie
  • poznają skuteczne sposoby poszerzania swojego kręgu znajomości oraz korzystania z niego w sytuacjach problemowych czy wręcz kryzysowych
  • nauczą się myślenia pytaniami i jego praktycznego wykorzystania w codziennej pracy
  • zrozumieją, w jaki sposób mogą wpływać na własny wizerunek bez uciekania się do manipulacji.

Kluczowe pojęcia i zagadnienia

Networking, budowanie relacji, mapa kontaktów, ranga i marka osobista, style wzajemności, kompetencje miękkie, kryzys w relacjach biznesowych, kultura komunikacji w firmie.

Forma szkolenia

Warsztat łączy część wykładową z ćwiczeniami, analizą przypadków i dyskusją. Elementy te przeplatają się i towarzyszą każdemu z modułów.

Stopień zaawansowania

Uczestnicy nie muszą posiadać żadnych określonych umiejętności, jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i świadomie używać swoich kompetencji miękkich w kontaktach biznesowych. 


pdf
thinking
grenda
Agata
Grenda
GRENDA. PRODUKCJA KULTURY

termin: zarezerwuj dogodny dla Twojego zespołu
czas trwania: do ustalenia, proponujemy 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz


twoje badania semiotyczne
Visual Thinking
szkolenie dedykowane
trenerzy:
Agata NowotnyMagda Kochanowska, DESIGN PROVISION
Visual Thinking jest narzędziem, które jest powszechnie stosowane przez projektantów, i które zastosowane w pracy zespołów interdyscyplinarnych skutecznie wspiera ich komunikację, w szczególności w zakresie planowania i trwania procesu projektowego oraz realizacji prototypów. Proces wizualizacji wspiera także porządkowanie i weryfikowanie idei podczas sesji kreatywnych (warsztatów, burzy mózgów) oraz pozwala na tworzenie szybkich prototypów rozwiązań.
Coraz częściej myślenie wizualne pojawia się w procesach badawczych jako element wspierający komunikowanie skomplikowanych treści.
Standardowa edukacja skupia się na rozwijaniu lewej półkuli – odpowiedzialnej za myślenie analityczne, naukę języków obcych, logikę i matematykę. Prawa półkula – odpowiedzialna za intuicję, sztukę, muzykę, myślenie holistyczne, kreatywność – bardzo często nie jest wykorzystywana w pełni. Stosowanie Visual Thinking sprzyja aktywizacji tych obszarów mózgu, które pozostają w uśpieniu.

 Szczegółowy zakres szkolenia

  1. Wprowadzenie do tematu Visual Thinking
  2. Myślenie metaforyczne, myślenie lateralne, myślenie obrazami -teoria i ćwiczenia
  3. Podstawowe narzędzia służące wizualizacji -prezentacja i ćwiczenia
  4. Proces wizualizacji w czterech krokach: LOOK–SEE–IMAGINE–SHOW. Opis faz tworzenia wizualizacji
  5. Precyzyjne odpowiedzi na sześć pytań w formie sześciu szablonów: who/ what? -portrait; howmuch? -chart; where? -map; when? -timeline; how? -flowchart; why? -plot -prezentacja i ćwiczenia
  6. Dobieranie odpowiednich szablonów do wyrażania konkretnych pojęć (wizualizacja procesów uwarunkowanych w czasie i przestrzeni z udziałem określonych osób i obiektów) -prezentacja i ćwiczenia
  7. Zaawansowane narzędzia wizualne wspomagające komunikację. Wizualizacja procesu projektowego-prezentacja i ćwiczenia
  8. Budowanie indywidualnego języka wizualnego
  9. Zastosowanie narzędzi w konkretnych sytuacjach (np. użycie języka wizualnego jako wsparcia podczas wypowiedzi, wprowadzanie elementów wizualnych w prezentacjach multimedialnych)

Do kogo skierowane jest szkolenie

  • badaczy zainteresowanych możliwościami aplikowania metod wizualizacji w procesach badawczych (w szczególności w przypadku projektów realizowanych w metodologii Design Thinking),
  • menadżerów produktów poszukujących nowych metod działania,
  • pracowników działów rozwoju i nowych produktów zainteresowanych poznaniem nowych obszarów działań,
  • osób pracujących w działach innowacji, gdzie potrzebna jest otwartość na nowe metody pracy wykraczające poza standardy.

Korzyści dla uczestników

  • poznanie podstawowych narzędzi służących wizualizacji
  • poznanie sposobów skutecznej komunikacji za pomocą obrazów, rysunków, metafor
  • stosowanie wizualizacji w procesie projektowym
  • testowanie w praktyce wybranych metod działania
  • weryfikacja metod wizualizacji możliwych do wykorzystania w swojej specjalizacji
  • ćwiczenie umiejętności swobodnego dobierania narzędzi służących wizualizacji

Forma szkolenia

Formuła warsztatowa zawierająca:
-prezentacje i wykłady
-ćwiczenia praktyczne
Przewidywana praca własna do wykonania pomiędzy spotkaniami.

pdf
fantomowe
nowotny l
Agata
Nowotny
 DESIGN PROVISION
fantomowe
kochanowska l
Magda
Kochanowska
 DESIGN PROVISION
termin: zarezerwuj dogodny dla swojego zespołu
czas trwania: proponujemy 16 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ceny netto

Chcesz wiedzieć więcej?

więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com