fbpx
 
thinking inside the box
Agata Romaniuk
BLINK
grabowska r
zajmuje się rozwojem metodologii behavioral change: w pracy akademickiej na Uniwersytecie Warszawskim i w praktyce biznesowej z klientami z kategorii: ubezpieczenia, telekomunikacja, napoje, finanse, a także z instytucjami publicznymi i NGOsami. Poprzednio związała była The Behavioral Architects w Sydney, gdzie zdobywała doświadczenia w stosowaniu behavioral change dla następujących klientów: Optus, Sydney Water, Energy Australia, AMP, Melbourne Metro Transit, Commonwealth Bank.

fmcg
Anna Gorączka
Żabka 
goraczka r
Od 2006 roku związana z badaniami dla branży FMCG. Członek PTBRiO i ESOMAR. Przez wiele lat zajmowała różne stanowiska w obszarze Insight i strategii w Kompanii Piwowarskiej wpierając dział Innowacji. Obecnie pracuje w firmie Żabka Polska jako kierownik działu badań i analiz. Trener PTBRiO, prowadzi szkolenia z zakresu badań innowacji, gamification i ekonomii behawioralnej. Częsty prelegent na kongresach.

Moje szkolenia:

k fmcg
Czy to się opłaca? Pomiar efektywności działań marketingowych

fmcg
Michał Protasiuk
Google 
protasiuk r
W badaniach rynkowych od 2002 roku. Przez większość czasu w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w ostatnich latach prowadził zespół Consumer Insights. Od 2017 w Google, w zespole Market Insights, gdzie jest odpowiedzialny za projekty badawcze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W wolnych chwilach pisarz.

Moje szkolenia:

k fmcg
Czy to się opłaca? Pomiar efektywności działań marketingowych


twoje badania semiotyczne
Paulina Goch-Kenawy
CultureTellers
goch l
Współzałożycielka CultureTellers - agencji łączącej perspektywę kulturową z tworzeniem rozwiązań w obszarze marketingu. Semiotyk, filozof, badacz kultury i konsultant z szesnastoletnim doświadczeniem rynkowym.

Autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Prowadziła projekty na potrzeby marek na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Współpracowała z międzynarodowymi agencjami semiotycznymi. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych. Projektowała i wdrażała wykorzystanie wiedzy kulturowej na potrzeby rozwiązań AI, procesów customer experience, service design oraz projektowania nowych produktów czy komunikacji. Członek Rady Marek Superbrands.

powrót do listy trenerówprawo

Moje szkolenia:

twoje badania semiotyczne k
Semiotyka w praktyce