fbpx
 
marketing update
Agnieszka Łebkowska
 
lebkowska r
Współautorka i redaktor książki "Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta".

Autorka badań i analiz segmentacyjnych, modeli predykcyjnych, modeli customer journey oraz analiz CXowych. Absolwentka psychologii z bogatym doświadczeniem z obszaru metod ilościowych.

Prowadzi projekty wymagające wiedzy z obszaru analizy danych, statystyki, analityki e-commerce a także  analityki sprzedaży, analityki marketingowej, psychologii poznawczej, behawioralnej i społecznej. Zajmuje się efektywnością komunikacji marketingowej i brandingowej, a także tematem satysfakcji i lojalności oraz szeroko rozumianej efektywności (ROI, ROAS) w modelach biznesowych.
marketing update
Paweł Pawiński
Uniwersytet Wrocławski, Cięty Język
pawinski
Pracuję w Zakładzie Komunikacji Wizerunkowej UWr jako patron specjalności Branding oraz opiekun koła naukowego Brandico. Równolegle do prowadzonych zajęć działam w warszawskiej Króliczej Norze oraz we wrocławskim Ciętym Języku. Jestem laureatem dwóch wyróżnień na Kongresie Badaczy: w 2016 roku za "Failcore. O tym jak porażka styka się z sukcesem" (I miejsce), w 2017 roku za "Homo AliExpress. Kim jest smartshopper magiczny?" (II miejsce). W projekcie Konsument 2018 odpowiadałem za najlepiej ocenione wystąpienie pt. "Na krawędziach dobrej zabawy".

ai head
Adam Polasz
Delikatesy Badawcze
polasz 2023a
Socjolog. Kilkanaście lat w badaniach. Badacz z wykształcenia, zawodu i zamiłowania.

Współzałożyciel butiku badawczego Delikatesy Badawcze. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza poprzednim miejscom pracy: pracował jako Research & Development Director w Difference, Senior Research Manager w Wavemaker, Dyrektor ds. Badań w One Eleven, Insights Manager w Kompanii Piwowarskiej, Główny Specjalista ds. Badań Rynku w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Jest autorem licznych wystąpień konferencyjnych, szkoleń i wykładów z zakresu efektywności komunikacji, raportowania i wizualizacji danych.

fmcg
Jacek Gałązka
exPress
Projektant graficzny gazet, magazynów ilustrowanych, książek i stron internetowych. Doradca wydawców prasy w sprawach organizacji procesów redakcyjnych (workflow), grafiki i zarządzania zespołem dziennikarskim. Edytor i edukator. Trener i organizator szkoleń z dziedziny wizualnej przentacji treści w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Ekspert i koordynator programów NGO wspierających rozwój wolnych mediów na Wschodzie. Wcześniej redaktor i menadżer wysokonakładowej prasy codziennej, m.in. sekretarz redakcji i dyrektor artystyczny „Super Expressu”.